-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <itb3uk$ro5$1@usenet.news.interia.pl>
<4df92537$0$2499$65785112@news.neostrada.pl> <itd39g$1ro$1@news.mm.pl>
In-Reply-To: <itd39g$1ro$1@news.mm.pl>
Subject: Re: Średnie spalanie wg komputera pokładowego a rzeczywiste
Date: Thu, 16 Jun 2011 19:06:38 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 27
Message-ID: <4dfa3818$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.83.133
X-Trace: 1308243993 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2457 79.191.83.133:50941
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2376330
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:itd39g$1ro$1@news.mm.pl...
>
> Każdy pistolet inaczej odbija. Zależy czy tankujesz auto puste, czy z
> pasażerami (inne pochylenie i też inaczej odbija). Ponadto paliwo zmienia
> swoją objętość w zależności od temperatury (widać to fajnie jak się
> karnister wożony w bagażniku kurczy i puchnie).
>
> Żeby mieć 95% właściwe wskazania, to trzeba by tankować zawsze z tego
> samego dystrybutota na tej samej stacji, zawsze pod korek (aż będzie się
> już paliwo wylewać) i w tej samej temeraturze.
To, o czym piszesz, to prawda - jeżeli chce się mieć powtarzalne i
wiarygodne wyniki spalania. Ja piszę jednak o mierzeniu RÓŻNIC pomiędzy
wskazaniem komputera a spalaniem mierzonym pod dystrybutorem. Innymi słowy,
przy kilkunastu pomiarach, na różnych stacjach i pistoletach, zawsze
wychodziła różnica rzędu 0,2 l (czasem to było 0,21 czasem 0,22, raz 0,19 z
hakiem). Samo spalanie też dość powtarzalne - trasa 6,5 - 6,7, miasto 10,5 -
11. Na autostradzie 8,0-8,2.
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
ukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
jpg
http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/3142/162828181092
07190268210.jpg
Następne wpisy z tego wątku
- 16.06.11 19:07 BrunoJ
- 16.06.11 20:12 Bydlę
- 16.06.11 23:16 Dawidus
- 17.06.11 18:36 Leszek Kowalski
- 17.06.11 21:25 Bydlę
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=