  • Data: 2011-06-16 19:07:38
    Temat: Re: �rednie spalanie wg komputera pokładowego a rzeczywiste
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Innymi slowy - jeden pomiar to troche za malo. Szczegolnie ze moze w
    > odmiennych warunkach - przy jezdzie autostrada ze stala predkoscia.
    Prawdopodobnie dokladnie to jest na rzeczy. U mnie bylo bardzo podobnie, przy
    jezdzie przez Niemcy, z w miare stala predkoscia komputer pokazal idealnie,
    jezdzac po miescie komputer zazwyczaj zawyza (rowniez 0,2-0,5l ale z raz to
    chyba nawet i litra wiecej pokazal zima). Nigdy nie pokazal mniej. Tak ogolnie
    przydatny bajer, nawet jesli niedokladny (podobnie jak pozostale pomiary
    komputera, ktore bazuja wlasnie na zuzyciu paliwa).
    Co nie zmienia ze tankujac w Niemczech najlichsze noPb (3 rodzaje - zwykla,
    super, i superduperextra) mialem dziwne wrazenie ze auto jechalo fajniej,
    wlasnie na autostradzie. Wiec pewnie obie rzeczy na raz - inne warunki
    pomiaru, ale i bardziejsze paliwo.

    --
    pozdr
    BrunoJ