  • 21. Data: 2011-04-21 09:36:26
    Temat: Re: Sraczka wątkowa.
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 21 Kwi, 00:39, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Złam się, wypij coś. I tak nie ma to żadnego znaczenia, a będzie ci lżej.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam

    Jako znawca tematu zle doradzasz koledze. Akocholik dajacy takie rady
    koledze,
    zachowuje sie jak pijacy alkocholik.

    Pozdrawiam StaM

    P.S. Osoby z wszelkimi chorobami przewleklymi nie maja prawa tu
    pisac wdlug przykazan Janka M.

  • 22. Data: 2011-04-21 09:43:06
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "StaM" <k...@y...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Jako znawca tematu zle doradzasz koledze. Akocholik dajacy takie rady
    > koledze,
    > zachowuje sie jak pijacy alkocholik.
    Skoro mowa o alkoCholu, to spoko, w przyrodzie nie występuje.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 23. Data: 2011-04-21 09:46:07
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 21 Kwi, 11:43, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "StaM" <k...@y...com> napisał w
    wiadomościnews:15b8d203-884c-44b7-ba91-91f6fc7ba2fe@
    bl1g2000vbb.googlegroups.com...> Jako znawca tematu zle doradzasz koledze. Akocholik
    dajacy takie rady

    > Skoro mowa o alkoCholu, to spoko, w przyrodzie nie występuje.
    Tak myslalem, a zle napisalem....skutki odzwyczajania sie od picia na
    Hama
    StaM

  • 24. Data: 2011-04-21 09:52:21
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 21 Kwi, 11:46, StaM <k...@y...com> wrote:
> [...]
    dajacy takie rady

    > Tak myslalem, a zle napisalem....skutki odzwyczajania sie od picia na

    Przepraszam za moj blad w pisowni slowa "alkoholik", i dziekuje za
    zwrocenie mi uwagi.
    Bo to nie byla pomylka przypadkowa, tylko z powodu nieuctwa.
    StaM

  • 25. Data: 2011-04-21 09:54:51
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 21 Kwi, 11:52, StaM <k...@y...com> wrote:

> [...]
    > zwrocenie mi uwagi.
    > Bo to nie byla pomylka przypadkowa, tylko z powodu nieuctwa.

    ", bo to nie byla"

  • 26. Data: 2011-04-21 10:09:32
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 21 Kwi, 11:43, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "StaM" <k...@y...com> napisał w Jako znawca tematu zle doradzasz
    koledze. Akocholik dajacy takie rady

    Nie jestem sam, co mnie jednak nie usprawiedliwia:((
    StaM

    1. ALKOCHOL - Onet.pl - Rozmowy
    - [ Diese Seite übersetzen ]
    28 Paź 2002 ... Oczywiscie ze alkochol szkodzi powoduje nie
    oblicalne ... 22.11.2004 14:28 ... Alkochol szkodzi ito bardzo niemasz
    nawet pojęcia w co ty . ...
    rozmowy.onet.pl/1,34,8,806479,2337998,224403,0,for.h
    tml - Im Cache -
    Ähnliche Seiten
    2. Alkochol szkodzi wg. PRL-u [video]
    - [ Diese Seite übersetzen ]
    19 Mar 2007 ... filmy Alkochol szkodzi wg. PRL-u.avi. ... alkoHol, nie
    alkochol... co za noob to pisal:D. 20 marca 2007. Ocena: 0 ...
    patrz.pl/filmy/alkochol-szkodzi-wg-prl-u - Im Cache - Ähnliche Seiten
    3. alkochol - pytamy.pl
    - [ Diese Seite übersetzen ]
    Jakie mogą być skutki , konsekwencje jeżeli w trakcie leczenia
    depresji , biorąc środki farmakologiczne spożywa się alkochol , nawet
    w niewielkich dawkach . ...
    pytamy.pl/query,alkochol,szukaj.html - Im Cache
    4. Videos zu Alkochol
    - Videos melden

    Alkochol To Zło !!!!
    3 Min. - 5. Juni 2008
    Hochgeladen von kagonestiII
    youtube.com

    Brawóra,Alkochol. Do czego doprowadza
    8 Min. - 3. Febr. 2011
    Hochgeladen von xCeathx
    youtube.com

    5. Synonym für alkochol - Synonyme - Bedeutung | Antonyme
    (Gegenteile ...

  • 27. Data: 2011-04-21 10:56:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 21, 5:46 am, StaM <k...@y...com> wrote:
> [...]
    dajacy takie rady

    > Tak myslalem, a zle napisalem....skutki odzwyczajania sie od picia na

    Przyjacielu, w przyrodzie istnieje rownowaga - co dodales do
    "alkocholu", oddestylowales od "hama".

  • 28. Data: 2011-04-21 11:11:25
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 21 Kwi, 12:56, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

> [...]
    dajacy takie rady

    > Przyjacielu, w przyrodzie istnieje rownowaga - co dodales do

    Celowo;)))

  • 29. Data: 2011-04-21 11:23:51
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 21, 7:11 am, StaM <k...@y...com> wrote:

> [...]
    bl1g2000vbb.googlegroups.com...> Jako znawca tematu zle doradzasz koledze. Akocholik

    Ja tez celowo chamow cwicze - tfu tfu , mialo byc, "ludzi z dobrym
    gustem" - tylko kwik sie roznosi :)))

  • 30. Data: 2011-04-21 13:12:59
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-04-21 00:39, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > trochę w internecie? Cierń w dupie? He, chyba własnej :)
    >
    > Teraz napiszesz mi trochę mało inteligentnych słów użyźniając je wiązką
    > przekleństw, z wypominaniem KF, którego rzekomo nie potrafię obsłużyć.
    > Otóż potrafię, ale nigdy takiego nie używałem. Z dwóch powodów: pierwszy
    > - wciąż wiedza, jak zachowują się idioci, przydaje się w życiu, bo
    > czasem można takiego spotkać. A drugi powód jest nieco złośliwy -
    > wiedząc, że wszystko widzę, ale nie reaguję, karzę cię najmocniej. Mucho :)
    >
    > Złam się, wypij coś. I tak nie ma to żadnego znaczenia, a będzie ci lżej.

    Janko, prawie jesteś moim idolem, zasługa - trafna analiza
    psychologiczna poniewierająca DZ. Prawie, bo zbyt inteligentnym tekstem
    przekazaną, co skutkuje ją zrozumiałą dla wszystkich oprócz głównego
    adresata. Drugi powód, dla którego użyłem słowa "prawie", to komplement
    w kierunku DZ - "były alkoholiku". Aby przestać pić trzeba mieć (mówiąc
    w wielkim skrócie) naprawdę wielkie jaja. Chyba nie posądzasz o to tą
    miernotę podpierającą się terminem w/g niego nobilitującym -
    "Pofessional american photographer"?
    Pozdr. J