  • Data: 2011-06-25 19:37:46
    Temat: Re: Sprzeglo wymienione, ale dalej muli
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-25 18:14, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Nie sadze, by odlaczenie akuma powodowalo wykasowanie bledow kompa?

    Nie powoduje wykasowanie błędów, ale zwykle reset sterownika, czy kompa
    jak kto woli. Jeżeli wszystko jest ok, to błędy będą zapisane, ale
    sterownik nie przejdzie w tryb awaryjny.

    Oczywiście mówię to w oparciu o mercedesa, więc tu po prostu nie wiem,
    myślałem, że ktoś się zgłosi do tablicy :)

    W każdym bądź razie, ja bym spróbował, chyba, że masz miliony kodów do
    wprowadzenia potem.