  • 1. Data: 2012-10-26 11:14:35
    Temat: Sprzeglo sie konczy?
    Od: AZ <a...@g...com>

    Witek.

    Od jakiegos czasu pojawiaja sie nastepujace objawy: po odpaleniu na zimno i
    ruszaniu sprzeglo lapie "skokami", w sensie szarpie i to dosc mocno - tak jakbym
    sam pracowal klamka, na cieplo objawy mniejsze, "zalapania" nie sa tak mocne
    ale przy wolnej jezdzie na polsprzegle czuc i slychac szarpanie napedem.

    To objaw konca sprzegla czy czego? Przy OIDP 60 kkm wymienialem lozysko kosza
    (to igielkowe) bo myslalem ze delikatne drgania na postoju przy puszczonym
    sprzegle to wina tego lozyska ale bylo bez zmian, tarcze wtedy byly delikatnie
    zuzyte, nie odbiegaly jakos od wymiaru "brand new" z serwisowki, przekladki
    mialy pojedyncze slady przegrzania ale tego problemu nie bylo. Teraz prawie
    110 kkm przebiegu ale nie slizga slizga sie i nie sprawia innych problemow
    tylko to szarpanie.

    Tak na chlopski rozum to mi wychodza z tego krzywe przekladki? Czy sie myle?
    W sumie to pol godziny roboty ale moze ktos pomoze...

    Dzieki.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-10-26 11:40:10
    Temat: Re: Sprzeglo sie konczy?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > W sumie to pol godziny roboty ale moze ktos pomoze...

    a linke masz czy hydraulike?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2012-10-26 11:44:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-26, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > a linke masz czy hydraulike?

    Hydraulike. Uszczelnienie w silowniku umarlu juz wczesniej i jest zmienione,
    jedynie jeszcze w pompie jest wszystko oryginalnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-10-26 13:20:09
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Hydraulike. Uszczelnienie w silowniku umarlu juz wczesniej i jest zmienione,
    > jedynie jeszcze w pompie jest wszystko oryginalnie.

    A to moze tu cos niehalo?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2012-10-26 13:25:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-26, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > A to moze tu cos niehalo?

    No ale w sensie ze co? Jakby puszczala to przy wcisnietej klamce by powoli
    zasprzeglalo chyba? A tu trzymajac w jednej pozycji sa regularne szarpniecia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-10-26 13:45:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > No ale w sensie ze co? Jakby puszczala to przy wcisnietej klamce by powoli
    > zasprzeglalo chyba? A tu trzymajac w jednej pozycji sa regularne szarpniecia.

    Moze Ci plyn bulgota? Nie wiem, nie znam sie na KHI.
    A powaznie, pewnie tarcze beda juz mialy dosc.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2012-10-26 13:49:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-26, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Moze Ci plyn bulgota? Nie wiem, nie znam sie na KHI.
    > A powaznie, pewnie tarcze beda juz mialy dosc.

    W seusie, ze co, krzywe? Jak to najlepiej sprawdzic? Na szybie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-10-26 14:18:00
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > W seusie, ze co, krzywe? Jak to najlepiej sprawdzic? Na szybie?

    No wyciagnij i zobacz i serwisufka w renke.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2012-10-27 22:10:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-26, AZ <a...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Tak na chlopski rozum to mi wychodza z tego krzywe przekladki? Czy sie myle?
    > W sumie to pol godziny roboty ale moze ktos pomoze...

    No i w sumie nie mylilem sie.

    Rozebralem, popaczylem, pomierzylem z grubsza.

    Sprezyny w porzadku ~45,4mm (SL 42,6-46,2)
    Tarcze ~2.84 (SL 2,7 - 2,82-3,08)

    4 przekladki w calosci fioletowo-zlote i krzywe w jednej osi, reszta z
    miejscowymi przebarwieniami ale proste.

    Na koszu minimalne slady (tak na oko 0,1-0,2mm wglebienia) po zebach tarcz.

    Zastanawia mnie tylko co jest powodem takiego stanu, ze przekladki sa spalone
    a tarcze w porzadku. No i co z tym fantem robic dalej? Wymienic caly komplet,
    czy te pare przekladek? Ale nadal pozostaje pytanie co jest powodem...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-10-28 00:37:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-27 22:10, AZ pisze:

> [...]
    > czy te pare przekladek? Ale nadal pozostaje pytanie co jest powodem...

    Wiek. Cofnij licznik w tej padlinie na 45 kkm, sprzedaj na Allegro i kup
    sobie motocykl.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!