    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprzedażsamochodu do Ukrainy
    Date: Thu, 21 Apr 2022 20:38:50 +0100

    On 21/04/2022 11:25, J.F wrote:

    > A napisane komu i gdzie mieszka?
    > To gdzie ma policja pojsc z nastepnym mandatem? :-)
    >
    > No coz, w Polsce:
    > -sporo auto bylo nieprzerejestrowywanych po sprzedazy - czyli klopot
    > dla policji j/w. Teraz PiS podniosl kary, moze będzie lepiej.
    >
    > -sporo osob nie kupowalo OC, i w razie wykrycia mogli probowac
    > "na Ukrainca"
    >
    > -auta kupowane do przestepstw ... to chyba margines marginesu ..
    >
    > -no i rozbiorka na czesci ... i zanieczyszczenie terenu.
    > Ale tego tak nie rozwiążesz, bo i tak kupi sobie w Niemczech.
    >
    > J.

    Wpisujesz dane kupujacego albo dajesz do wypelnienia kupujacemu. Od tego
    momentu juz cie to nie interesuje. Jak bedzie jezdzil bez ubezpieczenia
    albo zaplaconego podatku to dosyc szybko wpadnie. Wiec jak kupujacy ma
    zle zamiary to pewnie sklonuje tablice z innego auta. Jak bedzie mial
    troche oleju w glowie i dobierze model/kolor to wlasciciel prawdziwych
    tablic ma problem i tak na prawde jedyna deska ratunku jest CCTV ktorym
    potrafisz udowodnic, ze twoj samochod o tej porze tego dnia stal pod
    domem. Jak Signuma wystawilem na sprzedaz to nie zamazalem tablic na
    zdjeciach i mi ktos sklonowal. Dodatkowo pech polegal na tym, ze dal sie
    zlapac na FR jakies 50mil od mojego miejsca zamieszkania, a szczescie na
    tym, ze nie zgadzal sie ani kolor ani marka. Jazda na klonowanych
    tablicach to wcale nie jest tutaj taki margines, miesiecznie od 500-1000
    kierowcow w skali kraju ma ten problem.