  • Data: 2015-07-07 08:33:27
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu a zwrot po 2 dniach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-07 o 08:26, Marcin N pisze:

    > Dopiero co kategorycznie stwierdziłeś, że sprzedający odpowiada za
    > starego grata,

    Przeczytaj jeszcze raz moje wypowiedzi i przemyśl co napisałeś powyżej.

    > a jeśli ktoś ma inne zdanie na ten temat - to się nie zna
    > i sieje zamęt. Teraz już nie? Już możliwe jest, że sprzedający niczego
    > nie zataił a auto popsuło się po kupieniu?

    Możliwe, ale co to ma do rzeczy? Pisałem, że sprzedający odpowiada za
    wady sprzedawanej rzeczy i to jest prawda, w opozycji do wygłaszanych
    tutaj "mądrości", że jak sprzedający jest ignorantem i nie wie co
    sprzedaje, to nie odpowiada.

    > No no... tylko patrzeć, jak uznasz, że sprzedający jednak nie musi
    > oddawać pieniędzy, gdy kupujący zmienił zdanie kilka dni po kupieniu
    > starego samochodu.

    Niesamowite jak (nie) potrafisz manipulować dyskusją. Oczywiście zgadzam
    się, że "zmiana zdania" nie jest podstawą do odstąpienia od umowy, tyle
    że w tym temacie się nie wypowiadałem (jakoby można było by "się
    rozmyślić").

    --
    Liwiusz