    From: Kosiek <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sprzedaż motocykla a jazda próbna
    Date: Tue, 14 Apr 2009 16:04:21 +0200

    pawel pisze:
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Hm, tak się złożyło przy moich sprzedażach, że miałem już wtedy
    zakupionego następcę, po prostu wsiadłem na drugie moto i pojechałem
    razem z klientem. Inna rzecz, że w pierwszym wypadku klient tak się
    napalił, że kupił sprzęta praktycznie w ciemno a przejażdżka
    (odprowadzenie parę km na główną drogę) nastąpiła potem - wolałem się
    upewnić, że wszystko ok, a w drugim kupował kolega, co nie znaczy, że
    nie obawiałem się, czy nie glebnie:)

    Z kolei zakup - zostawiałem u sprzedającego auto, dowód, wsiadałem i
    jechałem na test, albo też test robił kolega bardziej obeznany w danym
    typie, a ja z autem czekałem na wynik.

    Kasy żadnej nie dawałem, chociaż miałem przy sobie całość, sprzedający
    widział, że mam, ale nie chciał nic wziąć, mówiąc, że się potem możemy
    nie doliczyć paru banknotów i on będzie twierdził, że ja mu nie dałem, a
    ja będę twierdził, że on wziął - poniekąd słuszne podejście.

    --
    Kosiek