  • 1. Data: 2011-02-23 22:04:57
    Temat: Sprzedam używany zestaw CB tanio
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Uniden 510 XL 2 letni stan idealny.
    Antena 140 cm na podstawie magnetycznej.
    Nie pamietam nazwy ale cenowo z klasy średniej.
    Kabel w antenie do wymiany z powodu uszkodzenia przez zamykanie drzwi.
    Reszta ok.
    Deklaracja zgodności w komplecie.
    zdjęcie http://www.net-poland.com/a/uniden.jpg

    za całość 150 zł

    okolice Bielska białej

    tel. 602717274
    lub mail
    f...@w...pl

  • 2. Data: 2011-02-23 22:36:42
    Temat: Re: Sprzedam u?ywany zestaw CB tanio
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)

    A dlaczego sprzedajesz?

  • 3. Data: 2011-02-23 22:44:54
    Temat: Re: Sprzedam używany zestaw CB tanio
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 22:04:57 +0100, mirek napisał(a):

    > Uniden 510 XL 2 letni stan idealny.
    > Antena 140 cm na podstawie magnetycznej.
    > Nie pamietam nazwy ale cenowo z klasy średniej.
    > Kabel w antenie do wymiany z powodu uszkodzenia przez zamykanie drzwi.

    ciężko było wyrwać, co?

    > Reszta ok.
    > Deklaracja zgodności w komplecie.
    > zdjęcie http://www.net-poland.com/a/uniden.jpg

    nieaktualna, zabroniono sprzedawać i używać

    > za całość 150 zł

    Boisz się, że policja wjedzie i zrobi kipisz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-02-24 07:13:05
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Feb 2011 21:44:54 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >nieaktualna, zabroniono sprzedawać i używać

    Bzdura.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-02-24 08:01:40
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com
    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > (ciach)
    >
    > A dlaczego sprzedajesz?

    Kupiłem lafayet trucjera :)

    pora przejśc półke wyżej

  • 6. Data: 2011-02-24 09:03:45
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > nieaktualna, zabroniono sprzedawać i używać

    Waldus, taki jestes akuratny, a takie bzdury walisz?

    --
    Axel

  • 7. Data: 2011-02-24 18:38:33
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Waldus, taki jestes akuratny, a takie bzdury walisz?

    nie wali
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?news_cat_id=291&
    news_id=1215&layout=1&page=text&place=Lead01czyli jesli policja go dziabnie to ma
    prawo zabrac radio celem sprawdzeniaczy spelnia wymagania, a jako ze nie spelnia jest
    decyzja o zakazieuzywania."W odniesieniu do użytkowników, podczas kontroli, CB radio
    może zostaćzabrane do depozytu celem przeprowadzenia badań i dalszego
    postępowania(wydanie decyzji o zakazie użytkowania w przypadku niespełnienia
    wymagań)."unideny jw sa w polsce nielegalne i koniec.

  • 8. Data: 2011-02-24 21:59:02
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ik652r$hf9> nie wali
> [...]
    > do depozytu celem przeprowadzenia badań i dalszego postępowania(wydanie
    > decyzji o zakazie użytkowania w przypadku niespełnienia wymagań)."unideny
    ----------------------
    W czasach prosperity miałem nawet 2 kontrole policji dziennie,
    myslisz ze któryś chociaż rzucił okiem na radio U520 leżące na fotelu obok?
    Radio kupiłem jeszcze przed zakazem, homolgoacja leży w schowku.

    Jacek

  • 9. Data: 2011-02-24 22:03:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 21:59:02 +0100, Jacek napisał(a):

    > W czasach prosperity miałem nawet 2 kontrole policji dziennie,
    > myslisz ze któryś chociaż rzucił okiem na radio U520 leżące na fotelu obok?
    > Radio kupiłem jeszcze przed zakazem, homolgoacja leży w schowku.

    Będą mieli humor to sprawdzą. Mnie sprawdzali, choć w zupełności nie mają
    do tego uprawnień. Będziesz się kopał z koniem?
    A homologacją możesz się podetrzeć, przestała obowiązywać jeszcze wcześniej
    niż świadectwo zgodności.

  • 10. Data: 2011-02-25 00:24:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Będą mieli humor to sprawdzą. Mnie sprawdzali, choć w zupełności nie mają

    dokladnie - jak zapyskujesz to przetrzepie ci fure od a do z.
    mnie swego czasu sprawdzal nawet dokladnie zawartosc bagaznika czy
    przypadkiem 'jakiegos denata tam nie mam'

    daleko mi do wygladu degenerata:)