  • Date: Sun, 12 Aug 2012 13:29:30 +0200
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sprzedam studyjne lampy błyskowe

    On 2012-08-10 19:31, Les wrote:

    > No cóż - 800 zł za 250Ws i bez gwarancji to naprawdę sporo.
    > Na dodatek to ELFO. Pomimo że pancerne i toporne (ale na plus) przegrywają z tanimi
    chińskimi lampkami z mocowanie Bowensa - więcej zabawek po okazyjnych cenach jest
    właśnie z mocowanie Bowensa.
    > Taką lampkę Elfo kupiłem rok temu za chyba 300 zł - kupiłem z premedytacją, bo
    używam jej bez żadnych akcesoriów.
    > Natomiast cena za softbox 280 zł gdzie za chińczyka zapłacisz 87 zł to jak dla mnie
    przesada. Wolę kupić kilka niż jeden (pomimo, ze ten droższy zapewne przeżyłby dłużej
    jak bym miał prawdziwe studio, a nie robił okazyjnie studio z salonu.

    > Pozdrawiam i życzę udanej sprzedaży
    > Les

    Nic na siłę.
    Bardzo możliwe, że z całego tego majdanu który sprzedaję zostaną mi
    lampy i sofboksy. Ciężko było mi podjąć w ogóle decyzję o ich sprzedaży
    i możliwe, że będę jednak te rzeczy w przyszłości wykorzystywał.
    Też fajnie ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info