    From: Les <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sprzedam studyjne lampy błyskowe
    Date: Fri, 10 Aug 2012 10:31:35 -0700 (PDT)

    > Za podobne pieniądze można mieć przyzwoite, nowiutkie lampy z
    > gwarancją, więc brak zainteresowania mnie osobiście w ogóle nie dziwi.
    > Pozdrawiam
    > de Fresz

    No cóż - 800 zł za 250Ws i bez gwarancji to naprawdę sporo.
    Na dodatek to ELFO. Pomimo że pancerne i toporne (ale na plus) przegrywają z tanimi
    chińskimi lampkami z mocowanie Bowensa - więcej zabawek po okazyjnych cenach jest
    właśnie z mocowanie Bowensa.
    Taką lampkę Elfo kupiłem rok temu za chyba 300 zł - kupiłem z premedytacją, bo używam
    jej bez żadnych akcesoriów.
    Natomiast cena za softbox 280 zł gdzie za chińczyka zapłacisz 87 zł to jak dla mnie
    przesada. Wolę kupić kilka niż jeden (pomimo, ze ten droższy zapewne przeżyłby dłużej
    jak bym miał prawdziwe studio, a nie robił okazyjnie studio z salonu.

    Pozdrawiam i życzę udanej sprzedaży
    Les