  • 11. Data: 2011-01-13 14:48:21
    Temat: Re: Sprzedam kilka domen branzowych
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-01-13 10:27, Jakub Jewuła pisze:
    > galeriafotografii.com.pl i galeriafotografii.pl
    > galeriagrafiki.com.pl i galeriagrafiki.pl
    > oprawafotografii.com.pl i oprawafotografii.pl
    >
    > Gdyby ktos byl zainteresowany:
    >
    > http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6883313
    >
    > Jakub

    szukasz jelenia za niebotyczną kwotę licząc na szybki i łatwy zarobek -
    ot polska mentalność... jak Ci się uda sprzedać za 1/10 ceny, którą
    podałeś to już możesz uznać że jesteś wielki biznajsmen...

  • 12. Data: 2011-01-13 15:10:24
    Od: "MarekF" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message

    > *** wow!
    >
    > Jakie ceny :-)
    >
    > Powodzenia przy sprzedazy.
    >
    > Ja sam mam jedna domenke, ktora mam nadzieje, ze ktos sie zainteresuje :-)

    Wycena domen
    http://www.speedtest.pl/wycena.html
    Pozdr
    MarekF

  • 13. Data: 2011-01-13 15:29:18
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > szukasz jelenia za niebotyczną kwotę licząc na szybki i łatwy zarobek - ot
    > polska mentalność... jak Ci się uda sprzedać za 1/10 ceny, którą podałeś
    > to już możesz uznać że jesteś wielki biznajsmen...

    Moim zdaniem to Ty Olo prezentujesz typowa polska mentalnosc.

    Polon

  • 14. Data: 2011-01-13 15:54:58
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-01-13 16:29, Polon pisze:

    > Moim zdaniem to Ty Olo prezentujesz typowa polska mentalnosc.
    >

    > Polon

    no no ciekawe, rozwiń temat

  • 15. Data: 2011-01-13 16:14:49
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > no no ciekawe, rozwiń temat

    Prosze bardzo.

    Jakub ma do sprzedania pare domen.

    Wycenil je wysoko.

    Jego towar, jego sprawa.

    Jakim prawem oceniasz go negatywnie i obrazliwie jako cwaniaka?

    To jest wlasnie polska mentalnosc.

    Polon

  • 16. Data: 2011-01-13 16:23:21
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-01-13 17:14, Polon pisze:
> [...]
    > Wycenil je wysoko.
    > Jego towar, jego sprawa.
    > Jakim prawem oceniasz go negatywnie i obrazliwie jako cwaniaka?

    Super, tylko jakim prawem oceniasz mnie negatywnie?
    Nigdzie nie napisałem, że jest cwaniakiem i nie obraziłem,
    raczej napisałem mu prześmiewczo, by mógł się chwilę zastanowić.
    Ta grupa to chyba nie serwis aukcyjny i ogłoszeniowy, tym bardziej z
    jakimiś ofertami z kosmosu. Szczerość nie boli, a Ciebie chyba coś
    zabolało, tylko nie wiem jeszcze co...

  • 17. Data: 2011-01-13 16:24:17
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 1/13/2011 4:10 PM, MarekF wrote:

    > Wycena domen
    > http://www.speedtest.pl/wycena.html

    Akurat z wyceną domen to niewiele ma wspólnego. Takie zaparkowane gdzieś
    orange.pl wg tej wyceny nic by nie było warte, a jednak jakoś się
    sprzedało...

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 18. Data: 2011-01-13 17:37:36
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Olo" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ta grupa to chyba nie serwis aukcyjny i ogłoszeniowy, tym bardziej z
    > jakimiś ofertami z kosmosu. Szczerość nie boli, a Ciebie chyba coś

    Jak to co, też chce zarobić na domenach i nie widzi w tym nic złego.
    Ja mam mieszane odczucia. Sam bym na tym nie zarabiał, ale z drugiej strony
    jest to towar jak każdy inny.

  • 19. Data: 2011-01-13 17:57:02
    Od: "MarekF" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <a...@n...bedzie> napisał w wiadomości

    > Akurat z wyceną domen to niewiele ma wspólnego. Takie zaparkowane gdzieś
    > orange.pl wg tej wyceny nic by nie było warte, a jednak jakoś się
> [...]
    Orange jest stara domena z 2000 roku. Chyba orange jeszcze wtedy nie
    dzialalo w polsce i ktos sprytny zarejestrowal orange.pl.
    Co ma wplyw na wartosc domeny? Jej historia i ew kaprys kupujacego.
    Tak dla informacji - galeria-grafiki.pl ...com.pl, ..eu sa jeszcze wolne.
    galeria-fotografii.eu ....com.pl tez
    Takze inne kombinacje tych slow
    Pozdrawiam
    MarekF

  • 20. Data: 2011-01-13 18:27:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 13 Jan 2011 18:57:02 +0100, MarekF wrote:

    > Orange jest stara domena z 2000 roku. Chyba orange jeszcze wtedy nie
    > dzialalo w polsce i ktos sprytny zarejestrowal orange.pl.

    Dlaczego sprytny? OIDP to była jakaś agencja reklamowa "Orange".
    Zaś pod tą nazwą działał jakiś tam sobie malutki operator w Wielkiej
    Brytanii, odpowiednik naszej Idei zresztą.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||