eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM › Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
  • Data: 2010-12-16 19:25:48
    Temat: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Od: "JD" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-16 18:16:42 +0100, "JD" <j...@g...com> said:

    > Fakt, laptopa z zagranicy nie chciałbym,
    > ale akcesoria foto spokojnie można kupować na ebay.com czy .de
    > i wybór jest wtedy większy.

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale tu się pisze o ebay pl, jako konkurencji
    dla allegro, ale nie z punktu widzenia kupującego, tylko sprzedającego.
    Jak chcesz sprzedać w pl, to wystawiaj na allegro, jak chcesz kupić to
    szukaj na ebay-u, jak chcesz sprzedać poza granicami pl, to też ebay.
    *****

    No tak trochę racji masz. Ja w zasadzie tylko kupuję i rozumiem różnicę w
    kupnie w .pl a za granicą.
    Nie rozumiem zaś, czemu ktoś chce sprzedać tylko w Polsce, a nie także za
    granicą (??)
    Podpowiesz?

    JD