eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCMRe: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    From: Marek G <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.rec.foto
    Subject: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Date: Tue, 14 Dec 2010 23:17:04 +0100

    Tue, 14 Dec 2010 20:35:12 +0100, dominik <u...@d...net.pl>
    pisal(a):

    >IMHO bardzo dużo osób boi się tych metod płatności, głównie dlatego, że są
    >dowodem, że pieniądze przepływają. Powody pewnie podatkowe, formalne czy
    >prawne. Dodatkowo allegro ma informację, że kupujący zapłacił. Odpada całe
    >udowadnianie, słanie druczków w rozstrzyganiu sporów. Dla mnie jako
    >głównie kupującego za to to po prostu wygoda. I nie kosztuje to nic.

    I last but not least:
    Odpada pretekst wysyłki towaru tydzień od płatności tłumacząc się, że
    kasa nie wpłynęła. A czas ten potrzebny jest sprzedawcy na
    sprowadzenie towaru z hurtowni bo wystawiając na aukcji fizycznie go
    nie posiada.
    Oczywiście nie dotyczy to wszystkich sprzedawców.
    Dla mnie jako kupującego to po prostu wygoda. Nia musze wklepywać
    konta, danych sprzedawcy, opisów itp.

    --
    Pozdrawiam - Marek