eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM › Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
  • Data: 2010-12-10 21:12:07
    Temat: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-10 20:09:32 +0100, "Lol" <l...@l...pl> said:

    > Z tego co zaobserwowałem pieniądze na koncie odbiorcy są po kilku minutach -
    > praktycznie tak samo, jakby miał pieniądze w tym samym banku - nawet jeśli
    Tak? To spróbuj nimi za coś zapłacić.
    Nie możesz nawet za zakupy na Allegro. Ty zdaje się myślisz o koncie na
    Allegro. Tylko że to nie bank i tam nie ma pieniędzy.

    > ma w innym. Być może zależy to od banku źródłowego i docelowego, ale ja nie
    > spotkałem się z jakimiś dziwnymi opóźnieniami, choć nie wykluczam, że w
    > jakiejś konfiguracji występują.
    Coś dziwnie rozumujesz. Mechanizm jest taki.
    Kupujesz teraz coś ode mnie. Od razu wykonujesz PzA. Ja otrzymuję
    informacje, że zapłaciłeś. Muszę zrobić zlecenie wypłaty (ręcznie lub
    automatycznie). Pieniądze na moim koncie fizycznie i do dyspozycji
    pojawiają się dopiero po sesji banku BRE (bo tam jest konto Allegro), a
    tych sesji są dwie w dni robocze. I nie byłoby tu nic złego, gdyby z
    Twojego konta one zeszły dopiero wtedy, gdy pojawią się u mnie. Ale
    księgowanie obciążenia zawsze występuje wcześniej. Więc Ty nie masz już
    kasy na kocie, ja nie mam jeszcze kasy na koncie. Pytanie gdzie jest ta
    kasa? Teraz przelicz sobie przez ilość kończących się aukcji.
    Czas ten waha się od 16 do nawet 24 h, gdy pieniądze są na koncie Allegro.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam