  • 11. Data: 2010-02-05 12:04:18
    Temat: Re: Sprzedam Zajebisty Wydech Yoshimura TRS (TriOval) GSX-R 1000 K7
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    CzeX pisze:
    > Człowieku nie chcesz kupić tego wydechu bo nie będzie pasował do starej K5
    > to albo zmien moto na nowsze albo nie udzielaj się w tym wątku. Wydech jest
    > zdjęty z motocykla po kilkunastu tyś przebiegu i jest w stanie IDEALNYM, nie
    > przepalony, nie porysowany, brzmi przecudownie, a jedyną jego wadą jest mała
    > wgniotka o której poinformowałem ...

    Człowieku, to jest jebnięty wydech po dzwonie, spiewasz za to 1400 PLN
    i jeszcze piszesz ze jest w stanie idealnym.
    To jest USZKODZONY wydech.

    Mam wrazenie ze w trakcie dzwonu ktory zaliczyl ten wydech uszkodzilo Ci
    tez modul postrzegania rzeczywistosci.

    W razie gdybys mial problem z moja przenosnia objasnie Ci to jednym
    slowem. Szanowny Pan sobie zyczy ?

    KJ