  • 21. Data: 2012-05-21 21:32:25
    Temat: Re: [Sprzedam] Honda transalp XL600V 1999r anniversary edition
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-21 16:12, greg pisze:

    > miło mi, że wzbudziło to takie zainteresowanie, jakkolwiek nie
    > podejrzewałbym, ze te pare much na owiewce jest w stanie wyzwolić tyle
    > emocji
    No właśnie,a te muchy w spray jakiej marki?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2012-05-22 17:08:43
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jpbjbg$9g1$1@usenet.news.interia.pl... W dniu 2012-05-20
    21:56, zly pisze:
    > No to mniej skomplikowany przykład: masz buty na crossa do sprzedania -
    > raz użyte, okazały się za małe/duże, jednak zdążyłeś je nieco (z zewnątrz)
    > wybrudzić.
    > Przetrzesz szmatką, czy wystawisz w ich naturalnym upierdoleniu?
    > Jak duddits wspomniał: nie chodzi o mycie i polerowanie każdego elementu,
    > tylko takie zwykłe, jakie się robi (nawet nie myśląc o sprzedaży) co jakiś
    > czas.

    Nie gadaj z chujem, to kolina.

    --
    Grzybol

  • 23. Data: 2012-05-22 17:12:24
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-22 17:08, Grzybol pisze:
    > Nie gadaj z chujem, to kolina.

    Po czym się go tu rozpoznaje?
    I czy aby nie jesteś jego spokojniejszym alter ego, gdy sobie przypomni,
    że tabletki wziąć trzeba? ;P

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 24. Data: 2012-05-22 17:18:58
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jpgacm$56l$2@usenet.news.interia.pl...

    > Po czym się go tu rozpoznaje?

    Po tym że jest chujem.

    > I czy aby nie jesteś jego spokojniejszym alter ego, gdy sobie przypomni,
    > że tabletki wziąć trzeba? ;P

    Nie biore viagry. Staje jeszcze sam.

    --
    Grzybol

  • 25. Data: 2012-05-22 19:54:18
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 22 May 2012 17:08:43 +0200, Grzybol napisał(a):

    > Nie gadaj z chujem, to kolina.

    Co za przygłup :)
    --
    marcin

  • 26. Data: 2012-05-23 00:19:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 May 2012 17:12:24 +0200 osobnik zwany $heikh el $hah
    wystukał:

    > Po czym się go tu rozpoznaje?

    po tym samym co wszędzie: IP

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 27. Data: 2012-05-23 07:52:52
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-20 20:27, $heikh el $hah pisze:

    > W salonach chyba nie wiedzą i czyściutkie sprzedają zamiast wziąć
    > wiaderko z błotkiem (jakimś kosmetycznym), duży pędzel i poświęcić... :(

    A zeby lakier dobrze wygladal to warto go poropowac :-)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 28. Data: 2012-05-23 11:41:51
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "Monster" <a...@o...pl> wrote in message

    > No właśnie,a te muchy w spray jakiej marki?

    z Lidla, tam są najtańsze

    greg