    From: "Lukasz" <z...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat
    Date: Wed, 24 Feb 2010 22:09:48 +0100

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hm3egk$615$1@node1.news.atman.pl...
    > kolega ma [mial, przesiadl se na bmw;)]

    no kurcze bmw kusi, choc do marki przekonania nie mam to 3-litrowy diesel i
    tylny naped coraz bardziej mi zaprzata glowe ;)

    audi a6 z 110 konnym silnikiem,
    > bodaj afn [nie znam sie aż tak bardzo a sprawdzac mi sie nie chce]
    > i dawalo rade.
    > jako ze chcialo sie wiecej, to w promocji bodaj w v-techu
    > zawirusowalismy go na okolo 147 koni, z tego co pamiętam.
    > roznica byla odczwualna, tak że to zawsze rozwiazanie;)
    > ale niema co - masz auto porobione... wiec sam wiesz.

    no nad wirusem to sie do tego autka zastanawiam bo moc jakos mniej
    odczuwalna niz zaraz po kupnie ;P tyle ze chce wiecej pieniedzy przyszykowac
    i najpierw dokladnie sprawdzic (lacznie z walkami rozrzadu) i ew. wymienic i
    dopiero podnosic moc...
    Z drugiej strony moze pojezdze jeszcze troche zeby wieksze naklady sie
    zwrocily, odloze na jakis lepszy egzemplarz 530d i wreszcie wroce do
    jedynego slusznego napedu ;P

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"