  • Data: 2010-02-22 23:41:32
    Temat: Re: Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:hluhv6$nsd$1@mx1.internetia.pl...
    > Wnioski: edukujmy pochopną młodzież, że kupno auta spalającego 20zł
    > benzyny na 100km, to tak naprawdę wydatek 50zł na 100km.

    to teraz ja (z głowy) Audi A6 2,5TDI:
    12 miesięcy użytkowania, 40kkm
    -rozrząd 1800zł
    -regeneracja pompy wtryskowej+ jakaś pierdułka przy okazji (nie pamiętam co)
    3400zł
    -zawieszenie, hamulce - ok 2000zł
    -napinacz paska alternatora -800zł
    -przegląd 100zł
    -OC 550zł
    -opony 1200zł
    -oleje, filtry 400zł
    -paliwo - ok. 14000zł
    razem: ok. 8500zł eksploatacja i 14000zł paliwo co daje 21,25zł/100km
    kosztów naprawy i 56,25zł/100km ogółem, ale z takich drogich rzeczy to już
    tylko wałki rozrządu ponoć mogą paść więc sądzę że koszt eksploatacji będzie
    się obniżał ;)
    Jak widać do stawki 0,8358 netto/km jeszcze zapas, ale na Imprezę STI
    niestety już bym nie wyrobił :P

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"