  • Data: 2018-11-09 01:31:01
    Temat: Re: Sprzedałem samochód
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-08, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Natomiast ciekawi mnie jeden aspekt:
    > Wykonuję komuś "dzieło" - np. buduję garaż (żeby było w tematyce grupy).
    > Niech to będzie nazwane "dziełem sztuki", bo miałem artystyczne
    > natchnienie ;)

    Istotne co to jest, a nie jak się to nazywa. Jesli jest to garaż to jest
    to garaż. W przypadku Banksego (jak już sobie teoretyzujemy) problem MZ
    jest taki, że on zdaje się wypowiadał się wielkorotnie (pardą, nie chce
    mi się szukać :) jak bardzo nie znosi komercji, czy więc przeciwny jest
    sprzedaży swoich dzieł. Jesli to prawda, to ten jego performance się w
    to mocno wpassowuje, jest więc to cecha produktu, która oceniając
    rozsadnie, nie powinna w tym produkcie zaskakiwać.

    Wybuch garażu nie jest typową cechą produktu typu garaż.

    --
    Marcin