  • Data: 2018-11-09 15:48:49
    Temat: Re: Sprzedałem samochód
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-08 o 12:09, Tomasz Pyra pisze:

    > Art. 96. § 3 Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie wskaże na
    > żądanie uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub
    > używania w oznaczonym czasie
    >
    > No chyba że pijesz do tego że "wskazanie komu powierzył pojazd do
    > kierowania" to co innego niż "wskazanie kierującego" - to od razu tłumaczę
    > że to taki skrót, coś jak powiedzieć "jechałem samochodem", zamiast "byłem
    > kierującym pojazdem samochodowym" ;)

    No nie, to nie jest skrót. To jest różnica między zamierzeniem a
    faktami. Zeznając lub nie co do zamierzenia nie ujawniam faktów. Fakty
    są takie jakie są. W najprostszym i jednocześnie najbardziej adekwatnym
    przypadku, właściciel zeznaje że komuś powierzył a ta osoba zaprzecza. I
    już nie wiadomo kto kierował. Tak tylko chciałem wytłumaczyć bo widzę,
    że nie ogarniacie ;-)