  • Data: 2011-01-14 13:26:31
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-14 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > VOLKSWAGEN GOLF III TDI Variant
    > Cena: 8000zł
    > Rocznik: 1996
    Nader optymistycznie oceniasz swoją pozycję rynkową ;)
    [...]
    > Później auto trafiło do niemieckiego komisu, skąd kupił go dla siebie
    > pracujący tam Polak. Po powrocie do Polski, w związku z kupnem Golfa
    > planował sprzedać swoją starą Astrę, ale nie był w stanie jej sprzedać
    > za taką kasę, jaką by chciał, więc skończyło się na sprzedaży Golfa.

    To powyżej bym sobie darował.
    Nie przeczę - istnieje hipotetyczna możliwość, że taka sekwencja zdarzeń
    jest prawdziwa. Ale z mojego doświadczenia - handlarze nie kupują
    samochodów, żeby nimi długo pojeździć. Nawet, jak kupują dla siebie. A
    powyższy opis - według mnie - usprawiedliwia jedynie krótki czas
    rejestracji na pierwszego właściciela po sprowadzeniu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm