  • 41. Data: 2014-07-24 11:07:05
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-07-23 17:45, Hinek wrote:

    > Innymi słowy jeśli ukradną mi spod domu mój stary samochód
    > z założenia zostanę uznany jako zleceniodawca kradzieży?
    > Po zgłoszeniu kradzieży natychmiast mnie zamkną?
    > Serio myślisz, że to by przeszło w sądzie?
    > A jaki przepis zabrania mi trzymania pod domem zarejestrowanego
    > Poloneza?

    Nie, ale mysle ze jakby znalezc w Internecie taka dyskusje albo w inny
    sposob udowodnic, ze swiadomie doprowadziles do tego, ze zamiast
    wlasciwie zalatwic sprawe z gratem, swiadomie porzucasz niczym nie
    zabezpieczone truchlo i oczekujesz ze znajda sie chetni, po zniknieciu
    chocby jednego elementu nie reagujesz, czekasz az zniknie calosc, a na
    koniec spokojnie zglaszasz kradziez, to moze byc dowod na to ze celowo
    nie dopelnilo sie zabezpieczenia mienia, a potem dla uzyskania papierka
    zatruwa sie d.. organom scigania przedstawiajac sytuacje zapewne zgola
    inaczej.

    Czy to nie jest poswiadczenie nieprawdy? Bo nie wierze ze kazde
    slowo w zgloszeniu, gdzie dokonuje sie stosownego zeznania wowczas
    bedzie prawdziwe. A za zeznanie niezgodne z prawda jest odpowiedzialnosc
    karna.

    --

    memento lorem ipsum

  • 42. Data: 2014-07-24 11:36:44
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał

    > Wystarczy przejechać się po krajach trzeciego świata, w których nie ma
    > takich przepisów, lub są martwe, żeby zobaczyć jak to świetnie działa.
    > W przeciwieństwie do takiej, dajmy na to Szwajcarii czy Niemiec.

    O właśnie, w takiej Szwajcarii możesz wyrejestrować pojazd i nie płacić
    ubezpieczenia...A potem sobie
    znowu zarejestrować, albo ustawić jako pomnik. Albo trzymać w salonie...
    Widzisz, w Szwajcarii jest system demokracji bezpośredniej. I w skali kraju,
    i kantonu i miasteczka.
    Żadnych istotnych decyzji nie podejmuje się tam bez referendów.
    U nas nikt nie pyta się o zgodę wprowadzając durne przepisy.
    Myślisz że WSZYSTKO musi być uregulowane przepisami? Współczuję....

    --
    Hinek

  • 43. Data: 2014-07-24 11:40:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Jul 2014 11:36:44 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

> [...]
    > nikt nie pyta się o zgodę wprowadzając durne przepisy. Myślisz że
    > WSZYSTKO musi być uregulowane przepisami? Współczuję....

    akurat podawanie Szawjcarii jako kraju wolności to niezły ubaw. Ilość
    szczegółowych przepisów określających zachowania czy np. w prawie
    budowalnym wielokrotnie przekracza polskie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2014-07-24 13:43:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-24 05:37, Użytkownik PiteR napisał:

    > tzn ustawodawca opublikował listę podzespołów i ich wagi?

    Ustawodawca wpisał możliwość naliczania kasy za brakujące
    w złomowanym aucie podzespoły.

    > Ciekawe z jakiej paki złomy są ramieniem karającym?

    Nie są. Ale dojdziesz dopiero jak przeczytasz odpowiednie
    ustawy.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2014-07-24 16:21:36
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g>

    > Nie, ale mysle ze jakby znalezc w Internecie taka dyskusje ...

    ...to by się przeczytało te głupoty które wypisujesz :-)

  • 46. Data: 2014-07-24 16:51:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Jul 2014 21:53:30 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Nie wolno NICZEGO, na wszystko musi byc papier. Takie komunistyczne
    > myslenie, ze niektorzy boja sie nawet pierdnac bez zezwolenia. Kolega z
    > gory wlasnie to zaprezentowal.

    Komunistyczne ? Raczej unijne.

    Dzis sie usmialem ... jakas tam rolnicza agencja zalozyla zespoly
    ekpertow, ktore pomoga rolnikom w prawidlowym wypelnieniu wnioskow i
    sprawozdan o unijne dofinansowanie. Ktore przydzielaja krajowi
    urzednicy. I juz tysiacom rolnikow pomogli poprawic papiery potrzebne
    tym drugim urzednikom.

    Ha - to jest ta sama agencja
    http://www.arimr.gov.pl/aktualnosci/artykuly/eksperc
    i-za-dramo-doradza-wnioskodawcom-i-beneficjentom-ari
    mr.html

    -przygotowywania odpowiedzi na pisma otrzymywane przez wnioskodawców
    lub beneficjentów z Agencji w ramach postępowania w sprawie przyznania
    pomocy oraz postępowania o wypłatę pomocy, w tym przygotowywania
    środków zaskarżenia,
    -przygotowywania odpowiedzi lub zastrzeżeń do protokołów (raportów) z
    kontroli u wnioskodawców i beneficjentów,

    Agencja pyta i sama sobie odpowiada ...to jest genialny pomysl jak
    zatrudnic trzech ziomkow zamiast jednego :-)

    J.

  • 47. Data: 2014-07-24 17:47:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >

    > Agencja pyta i sama sobie odpowiada ...to jest genialny pomysl jak
    > zatrudnic trzech ziomkow zamiast jednego :-)

    Wczesniej pomagali za kase wiec w sumie nadal biora kase tylko z innego
    zrodła. :)

  • 48. Data: 2014-07-24 19:07:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 15:47:31 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> [...]
    mr.html

    > Wczesniej pomagali za kase wiec w sumie nadal biora kase tylko z innego

    Ciekawe co sie stalo - rolnicy zmadrzeli i przestali placic za pomoc,
    czy zaczeli mowic ze wiecej na PSL glosowac nie beda :-)

    Dostac unijna dotacje na wspomaganie w otrzymywaniu unijnych dotacji,
    o, to jest pomysl :-)

    J.

  • 49. Data: 2014-07-25 04:32:49
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    > akurat podawanie Szawjcarii jako kraju wolności to niezły ubaw. Ilość
    > szczegółowych przepisów określających zachowania czy np. w prawie
    > budowalnym wielokrotnie przekracza polskie

    a to tu ja sie odezwie
    nie jest tak zle
    honoruja uprawnienia niemieckie i austriackie
    w porownaniu z np. norweskimi wymaganiami to pikus

    Andrzej
    ---/---
    www.hana.com.pl
    www.fortunegreen.pl
    www.osiedlekaskada.pl
    www.bartolty.com.pl

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 50. Data: 2014-07-25 12:59:31
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Znajomemu przy zlomowaniu ostatnio nawet katalizator wiercili zeby
    > zobaczyc czy nie wybebeszony...

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi, rozjaśniło mi to trochę temat - fura
    raczej pójdzie na sprzedaż... jeszcze bonusowe pytanie - jak to jest
    z OC przy sprzedaży i złomowaniu? Kończy mi się niedługo i będę musiał
    wykupić (raczej nie zdążę tego zrobić przed sprzedaniem samochodu).
    Czy po sprzedaży lub zezłomowaniu dostanę pieniądze za niewykorzystany
    okres OC?

    http://motogof.tumblr.com/