  • 31. Data: 2014-07-23 22:11:01
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Jul 2014 20:59:24 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > Użytkownik "Pszemol" napisał

    > Na swoim terenie - jak najbardziej! Nie myl przepisów porządkowych z
    > prawem własności. Nie należy srać na ulicy ale u siebie mogę nawalić
    > pośrodku trawnika...

    i sąsiedzi bedą bardzo szczęśliwi jak zrobisz na swojej działce wysypisko
    śmieci. przecież to Twoja działka. prawda?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2014-07-23 22:51:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-22 19:35, Użytkownik PiteR napisał:

    > Ja bym pojechał na złom (taki co skupuje głównie złom a nie samochody)
    > z uprawnieniami do wydawania zaświadczeń i zapytał czy dowalą mi karę
    > za niedowagę.
    >
    > Jeśli tak to do karoserii nawsadzałbym złomu do wagi wymaganej. Złom
    > jest po 90gr nawet jakbym miał go dokupić (ale ja akurat mam dostęp do
    > złomu).

    Przecież nikt nie będzie ci złomu ważył tylko sprawdzą czy nie
    brakuje kilku znaczących i ciężkich podzespołów i za nie doliczą
    karę czy dopłatę. I jak przyjedziesz bez silnika to sto czy dwieście
    kilo złomu w bagażniku nie pomoże.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2014-07-24 05:37:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RadoslawF pisze tak:

    > Przecież nikt nie będzie ci złomu ważył tylko sprawdzą czy nie
    > brakuje kilku znaczących i ciężkich podzespołów i za nie doliczą
    > karę czy dopłatę.

    tzn ustawodawca opublikował listę podzespołów i ich wagi?

    Ciekawe z jakiej paki złomy są ramieniem karającym?

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 34. Data: 2014-07-24 05:57:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pawel O'Pajak pisze tak:

    > Tusk mu mowi, ze wlasciciel nie
    > moze sam sobie rozkrecic samochodu, bo to straszne jest, ale ta
    > sama czynnosc w wykonaniu pracownikow zlomowiska jest juz OK.
    > Krotko mowiac ustawodawca zagwarantowal monopol na biznes i
    > uwazasz, ze to w porzadku.

    Powiedzmy że kupiłem dwa takie same nowe samochody. Po pewnym czasie
    jeden rozbijam. Nie ma takiej siły we wszechświecie która mnie
    powstrzyma od wykręcenia lamp, rozrusznika, alternatora.

    Z jakiej paki mam to oddać za bezcen jakimś bandytom prowadzącym
    auto-złom a sam potem w razie potrzeby pójść i kupić za cenę rynkową.

  • 35. Data: 2014-07-24 06:49:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-24 05:37, PiteR wrote:

    > tzn ustawodawca opublikował listę podzespołów i ich wagi?
    >
    > Ciekawe z jakiej paki złomy są ramieniem karającym?

    Z ramienia monopolu.

    Shrek.

  • 36. Data: 2014-07-24 06:57:52
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Z jakiej paki mam to oddać za bezcen jakimś bandytom prowadzącym
    > auto-złom a sam potem w razie potrzeby pójść i kupić za cenę rynkową.
    ... te same, własne, wymontowane lampy...
    To się nazywa recycling... Twoich pieniędzy z portfela.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 37. Data: 2014-07-24 10:29:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-23 13:13, J.F. pisze:
    > Ale wiesz ze nie wolno ?
    >
    > J.

    Czego?

  • 38. Data: 2014-07-24 10:34:58
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-23 21:53, neoniusz pisze:

    > Nie wolno NICZEGO, na wszystko musi byc papier. Takie komunistyczne
    > myslenie, ze niektorzy boja sie nawet pierdnac bez zezwolenia. Kolega
    > z gory wlasnie to zaprezentowal.

    Halo halo - pobudka. Od prawie 30 lat w Kraju panuje jedyny słuszny
    ustrój. Pomijając już idiotyczne kwestie rejestracji pojazdów, to nawet
    samo życie na wsi staje się powoli piekłem na ziemi. Ja jestem zmuszany
    co jakiś czas składać do gminy pisemne raporty jak sie prowadzę,
    oczywiście pod groźbą kary..

  • 39. Data: 2014-07-24 10:46:45
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-07-23 20:59, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Pszemol" napisał

    > Na swoim terenie - jak najbardziej!

    Wystarczy przejechać się po krajach trzeciego świata, w których nie ma takich
    przepisów, lub są martwe, żeby zobaczyć jak to świetnie działa.
    W przeciwieństwie do takiej, dajmy na to Szwajcarii czy Niemiec. Tylko ktoś o duszy
    niewolnika chciałby mieszkać w tych ich faszystowsko lśniących miasteczkach.

  • 40. Data: 2014-07-24 10:48:50
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Wystarczy przejechać się po krajach trzeciego świata

    powiem więcej, często wystarczy przejechać się przez polską, przecudną wieś