    From: "Piotr Żurawski" <P...@N...cdp.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Sprzeciw URT wobec nowego cennika dzierżawek
    Date: Tue, 26 Mar 2002 17:04:05 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
    news:3c9a4693@news.vogel.pl...
    > Gratulacje dla pana Prezesa URT !!! Takie działania przywracają mi
    nadzieję
    > na normalne funkcjonowanie przynajmniej fragmentu tego państwa.
    > Ciekaw jestem jakiej ekwilibrystyki dokona pan Rataj odpowiadając
    na
    > sprzeciw URTu.

    Naprawdę nie chcem wsadzać kija w mrowisko, ale popatrz na to
    z punktu widzenia prywatnej spółki, jaką w tej chwili jest TPSA.
    Firma jako podmiot gospodarczy jest ZMUSZANA do świadczenia
    określonych usług (dzierżawa łącz), nie może narzucić swojego
    cennika.
    Pamiętaj, że to już nie jest operator narodowy, ani własność
    państwa.
    To prywatna firma, świadcząca usługi i płacąca podatki. I musi
    jeszcze
    udostępniać swoje zasoby, aby ponieść straty finansowe na rzecz
    operatorów internetu naprzykład (nie oszukujmy się, udostępniając
    łącza nam oni ponoszą straty, bo klienci idą do providerów
    tańszych).
    Żeby nie było niejasności, sam pracuję w firmie świadczącej usługi
    transmisji danych. To trafia również w nas.