  • 31. Data: 2010-01-25 06:27:53
    Temat: Re: Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 24 Sty, 23:57, MaREK <m...@o...pl> wrote:
    > Do nawigacji duży dotykowy ekran jest wręcz niezbędny.
    Gó...o prawda :-P

  • 32. Data: 2010-01-25 10:51:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Jan 2010 22:27:53 -0800 (PST), Janeo wrote:
    >Gó...o prawda :-P

    Im ekran wiekszy tym lepiej.
    Im ekran wiekszy, tym mniej miejsca zostaje na klawiature.

    Wiekszosc nawigacji jest z zalozenia oprogramowana pod dotykowy ekran,
    choc akurat w nokii moze byc inaczej.

    No i czasem sie przydaje pokazanie konkretnego punktu na mapie ..

    J.

  • 33. Data: 2010-01-25 10:56:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 11:51:40 +0100, J.F. napisał(a):

    > No i czasem sie przydaje pokazanie konkretnego punktu na mapie ..

    noo... na ten przykład w tomtomie....

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 34. Data: 2010-01-26 15:58:33
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > Nokia 5800 podczas nawigacji NaviExpertem nie dała rady nawet godzinę -
    > ciągłe podświetlenie i połączenie 3G/EDGE/GPRS + dźwięk + GPS
    > ciągną strasznie.

    Jak się przeprosisz z mapami offline, to Ci ciągłe 3G/EDGE/GPRS
    nie będzie potrzebne.

  • 35. Data: 2010-01-26 16:04:58
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > I to w wersji offline.

    I dzięki temu działa całkiem sprawnie, po zjechaniu z trasy (500km)
    rekalkulował mi trasę w 4-9 sekund, na Polskę tylko dobrej mapy brak.

    Gyby ktoś chciał zobaczyć jak się OM prezentuje, a nie ma żadnego
    z 'jedynie słusznych' modeli telefonów, to porobiłem trochę screenów:
    http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

  • 36. Data: 2010-01-26 17:13:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl> writes:

    > Gyby ktoś chciał zobaczyć jak się OM prezentuje, a nie ma żadnego
    > z 'jedynie słusznych' modeli telefonów, to porobiłem trochę screenów:
    > http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=156497

    Żadnych obrazków na tej stronie nie ma.

    MJ

  • 37. Data: 2010-01-26 17:21:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 18:13:31 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Żadnych obrazków na tej stronie nie ma.

    Są, całkiem sporo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 38. Data: 2010-01-26 18:41:39
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > Żadnych obrazków na tej stronie nie ma.

    Są, tylko nie wiedziałem,
    że żeby je obejrzeć trzeba być zalogowanym ...

  • 39. Data: 2010-01-26 18:48:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> writes:

    > Są, całkiem sporo.

    "Dla swoich". Czyli nie ma.

    MJ

  • 40. Data: 2010-01-26 18:53:11
    Temat: Re: Sprytny strzaĹ+ Nokii - darmowe OVI maps
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl> writes:

    > Są, tylko nie wiedziałem,
    > że żeby je obejrzeć trzeba być zalogowanym ...

    To wrzuć w jakieś normalne miejsce...

    MJ