  • 11. Data: 2019-03-06 21:03:47
    Temat: Re: Sprawiedliwosc. durnie zawsze się znajdą.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-06 o 20:52, Poldek pisze:

    > Do siedmiu doszła tylko miejscami. Ale była po 6 zł. Na ówczesne czasy
    > to było drogo. Coś jakby teraz była po 10 zł/l.
    > Chodzi o coś innego - przed wyborami ówczesny wódz wydał polecenie
    > Orlenowi i Lotosowi, że na stacjach ma być tanio. I było. Nie dlatego,
    > że akurat staniała ropa, bo nie staniała. Było taniej, bo tak zarządził
    > w przedwyborczym zapale ówczesny wódz :-)
    > Po wyborach paliwa podrożały, bo trzeba było odrobić straty z okresu
    > kampanii wyborczej :-)

    Chwila...moment. To cena paliwa zalezy od rządu? Są dostępne wykresy i
    statystyki...i może rzeczywiście wstrzymali podwyżkę bo pamiętam że ceny
    światowe wtedy szalały...ale to co się ostatnio porobiło, że paliwo na
    świecie staniało a u nas ceny nie drgnęły przez trzy miesiące to jakoś
    przemilczasz +10gr do litra paliwa :)
    Tak to.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 12. Data: 2019-03-06 21:04:41
    Temat: Re: Sprawiedliwosc
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos mi sie widzi ze zlej opini swoim wpisem mi nie zrobiles. Przy okazji. W Londynie
    znaleziono dwie bomby domowej roboty.

  • 13. Data: 2019-03-06 21:48:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Czego wyborcy nie chca? Nie chca mnie placic za przeglad? Smiala teza, masz cos na
    poparcie tezy?

    Płacić nie chcą, ale chcą wymagać, żeby ich dzieci nie najechał
    samochód, bo np. nie miał sprawnych hamulców.

  • 14. Data: 2019-03-06 21:57:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawne hamulce nie maja nic wspolnego z pieczatka w dowodzie rejestracyjnym. Jak
    masz jeszcze jakies problemy to nie wstydz sie i pytaj.

  • 15. Data: 2019-03-06 22:02:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-06 21:57, Zenek Kapelinder wrote:
    > Sprawne hamulce nie maja nic wspolnego z pieczatka w dowodzie rejestracyjnym. Jak
    masz jeszcze jakies problemy to nie wstydz sie i pytaj.

    Ciekawe, ciekawe

  • 16. Data: 2019-03-07 00:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Sprawne hamulce nie maja nic wspolnego z pieczatka w dowodzie
    > rejestracyjnym. Jak masz jeszcze jakies problemy to nie wstydz sie i
    > pytaj.

    Akurat test hamulców na przeglądzie to jedna z bardziej sensownych opcji
    bo nie kazdy problem z hamulcami bedziesz w stanie wyczuc w czasie
    normalnej jazdy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 17. Data: 2019-03-07 00:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Cos mi sie widzi ze zlej opini swoim wpisem mi nie zrobiles. Przy
    > okazji. W Londynie znaleziono dwie bomby domowej roboty.

    Ale dlaczego złej? Ja tylko mowie ze trzeba uwazac na twój obiektywizm.

    P.S. W Polsce bobmy domowej roboty tez sie zdarzały, nawet całkiem
    niedawno.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 18. Data: 2019-03-07 02:56:47
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 marca 2019 00:59:53 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > Akurat test hamulców na przeglądzie to jedna z bardziej sensownych opcji
    > bo nie kazdy problem z hamulcami bedziesz w stanie wyczuc w czasie

    W USA nie ma corocznych przeglądów hamulców i jakoś żyją.
    I czasami potrafią jeździć tam wraki na ulicach.

    Z innej bajki.
    Rok temu kupiłem auto.
    I poprosiłem diagnoste żeby sprawdził auto.
    Powiedział wszystko OK.
    I jak do tej pory to w tym samochodzie najwięcej wydałem na hamulce.
    Trzeba było robić przód i tył.

  • 19. Data: 2019-03-07 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > W USA nie ma corocznych przeglądów hamulców i jakoś żyją.
    > I czasami potrafią jeździć tam wraki na ulicach.

    Ja tylko mowie ze jak juz szukac sensu w przeglądach to imo własnie w
    tescie hamulców... Sam tez mam mieszane odczucia bo raczej dbam o
    samochód.

    No i?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 20. Data: 2019-03-07 09:42:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-03-06 o 15:02, J.F. pisze:

    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/opisaliś
    my-jak-prezes-kaczyński-zastopował-ustawę-teraz-wice
    minister-podał-się-do-dymisji/ar-BBUr9qp

    > "Wiceminister infrastruktury Marek Chodkiewicz podał się do dymisji -
    > ustaliła Gazeta.pl.
    > Powodem dymisji była ustawa o stacjach diagnostycznych, którą forsował w
    > Sejmie.
    > To właśnie tę ustawę w bezprecedensowy sposób - jak opisaliśmy - zdjął z
    > porządku obrad Jarosław Kaczyński."
    >

    > Wybory to dobra rzecz :-)
    >
    > J.

    Jakiś dziwny ten tekst. Chodziło o wydanie dodatkowych 3 zł przy
    przeglądzie kosztującym ponad 100 zł? O 3 promille? I cała zadyma o to?
    I w czym miało to niby pomóc Niemcom w przejęciu polskich stacji
    diagnostycznych? Jaki to ma związek?
    T.