  • 11. Data: 2017-02-08 15:00:43
    Temat: Re: Sprawdzenie stanu aku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Kombinujesz, ale nie do końca skutecznie, bo może się okazać, że
    > żarówka będzie świecić, napięcie będzie, a jak będziesz chciał
    > pociągnąć więcej niż 100A to dupa.

    Dlatego nie chce posiłkowac sie swiecaca zarówką jako wskaznikiem a jedynie
    jako mierzalnym obciązeniem.
    Wskazaniem wyczerpania ma być wskazanie napiecia.

    Tak zapewne byłoby łatwiej ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 12. Data: 2017-02-08 15:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jak to samochodowe, to przerwalbym po ok 20Ah - ciagle sie nadaje do
    > jazdy, a lepiej go nie niszczyc :-)

    Racja. Dzieki

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 13. Data: 2017-02-08 15:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Chyba, że... te grzałki zainstalował na pace i się zastanawia po jakim
    > czasie ni odpali;)

    To nie to auto :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 14. Data: 2017-02-08 15:45:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 15:00, Budzik pisze:

    > To nie to auto :)

    No to pojemnośc ma średnie znaczenie. Ja odpalałem, odpalałem i nagle
    raz nie odpaliłem - okazało się, że ma... 6Ah, ale odpalał, przynajmniej
    dopóki nie postałem sobie pół godziny słuchając radia, wiatraki i... już
    nie odpalił.

    Ważne jest czy da duży prąd - co prawda jak pojemnośc poszła w... to i
    rezystancja wewnętrzna zwykle rośnie.

    Shrek

  • 15. Data: 2017-02-08 17:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > nie odpalił.
    >
    > Ważne jest czy da duży prąd - co prawda jak pojemnośc poszła w... to i

    Hmm, no przeciez własnie dałes dowód ze pojemnosc wazna...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 16. Data: 2017-02-08 17:17:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 17:00, Budzik pisze:

    > Hmm, no przeciez własnie dałes dowód ze pojemnosc wazna...

    Na ogół jest tak, że jak pojemnośc spada to i przestaje kręcić. Ale nie
    zawsze.

    Shrek

  • 17. Data: 2017-02-08 17:59:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 Feb 2017 13:08:35 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mniej niz proporcjonalnie, bo ta nieliniowosc dziala w kierunku
    > stabilizacji pradu.

    A faktycznie :) Mój bład.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2017-02-08 21:02:32
    Od: N1 <n...@n...pl>

    Zapraszam na ul. Ekspresową 4 w Warszawie. Sprawdzę Ci akumulator
    profesjonalnym testerem za darmo.

  • 19. Data: 2017-02-08 23:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Na ogół jest tak, że jak pojemnośc spada to i przestaje kręcić. Ale nie
    > zawsze.

    Kreci, kreci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 20. Data: 2017-02-08 23:07:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 23:00, Budzik pisze:

    > Kreci, kreci...

    A odpala?

    Shrek