  • 1. Data: 2011-08-06 17:13:45
    Temat: Sposób na fotoradar?
    Od: to <t...@x...abc>

    http://www.youtube.com/watch?v=sXFtbomGlAk

    Chyba niezbyt skuteczny, a w każdym razie dość kłopotliwy w realizacji...

  • 2. Data: 2011-08-06 17:24:08
    Temat: Re: Sposób na fotoradar?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=sXFtbomGlAk
    >
    > Chyba niezbyt skuteczny, a w każdym razie dość kłopotliwy w realizacji...
    Chyba nie rozumiesz przesłania :-D
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-08-06 17:29:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > Chyba nie rozumiesz przesłania :-D

    Wytłumaczysz mi?

  • 4. Data: 2011-08-06 17:42:21
    Od: "Toshi" <z...@v...pl>

    Wypinanie gołej dupy do lampy błyskowej raczej nic nie da... ;P

  • 5. Data: 2011-08-06 21:31:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Wytłumaczysz mi?
    Proszę bardzo.

    Dupie można przekazać emocje pozytywne, np. całując kogoś w dupę, lub
    pocałujcie mnie w dupę.
    Uniwersalność dupy nie kończy się na tym, jest ona bowiem
    funkcjonalnym pojemnikiem o praktycznie nieograniczonej objętości: w
    dupie można mieć całe osoby, urzędy, a nawet społeczności; można nosić
    w niej różne przedmioty, np. zegarek - jak robił to ojciec Butcha z
    Pulp Fiction, dupa może tez pomieścić całe planety.
    Dupa jest także dzielnicą wielu miast na całym świecie. Zamiast
    ,,uptown" albo ,,przedmieście", można mówić ,,zadupie".
    Dupa, zwłaszcza goła, jest źródłem promieniowania w zakresie światła
    widzialnego. Wszak wiadomo, że można świecić dupą.
    Dupa ma szeroki potencjał turystyczny, albowiem można pojechać do dupy
    na raki, lub pójść w trzy dupy
    Dupa służy nieraz jako etalon: wiele rzeczy jest do dupy, tym samym
    dupa spełnia rolę uniwersalnego wzorca porównawczego. W dupę (lub po
    dupie) można również dostać. Czynność ta umacnia więzi emocjonalne
    między rodzicami i dziećmi.
    Można również chronić swoją (lub czyjąś) dupę, co
    kolejny raz potwierdza ważność dupy w otaczającym nas świecie.
    Określenie ,,dawał (dał) dupy" funkcjonuje w dwóch znaczeniach:
    erotycznym i wartościującym, jednak ,,ściągnąć kogoś z dupy" tylko w
    tym pierwszym.
    Dupa może też być wykorzystana w formie mieszkania lub schronu, gdyż
    można wejść/włazić komuś w dupę.

    Z czym się autor filmu lub bohater utożsamia, to pytanie do niego.
    Ale Twoje stwierdzenie że to sposób nie zbyt skuteczny i kłopotliwy na
    fotoradar, jest bezsensowne.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-08-07 12:27:41
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "Toshi" <z...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Wypinanie gołej dupy do lampy błyskowej raczej nic nie da... ;P

    Da,
    Chlopay jechali na wakacje i chcieli miec opalone dupska