  • Data: 2013-03-23 14:28:55
    Temat: Re: Sposób na SM!? Istnieje!?
    Od: Rabarbar <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-23 10:01, x...@g...com pisze:
    > Może przedstawie sytuacje. Pracuję jako kurier i w związku z powyższym nagminnie
    zdarza mi się parkować akurat tam gdzie stoi znak B-36

    tak na marginesie tematu to podobnych do ciebie którzy "służbowo" chodzą
    po ludziach jest wbrew pozorom bardzo dużo, i czyj to problem?

    kurier: bo ja tylko na chwile paczke dostarczyć
    energetyk: bo ja tylko na chwile licznik wymienić
    gazownik: bo ja tylko na chwile gazomierz sprawdzić
    dostawca: bo ja tylko na chwile bułeczki przywiozłem
    pocztowiec: po ja tylko na chwile polecony przyniosłem

    itd