  • Data: 2013-03-23 12:09:55
    Temat: Re: Sposób na SM!? Istnieje!?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 marca 2013 10:01:34 UTC+1 użytkownik x...@g...com napisał:
    > Może przedstawie sytuacje. Pracuję jako kurier i w związku z powyższym nagminnie
    zdarza mi się parkować akurat tam gdzie stoi znak B-36. Moja wina - nie neguję tego.
    Na swoje "usprawiedliwienie" dodam:

> [...]
    >
    > - szkodliwość czyny mała... ubytek w portfelu natomiast wyrazisty
    >

    > Ale zrobiło się ciepło, panowie z SM odeszli od biurka i coś robić muszą... no i
    padło na mnie :/

    > W czasie kiedy pracuję (4-5h kręcenia się po mieście) mogę np. "spamować" anonimowo
    (bądź też nie) SM:

    > 1) Panie, tu pies sra
    >
    > 2) Panie, tu pijany idzie
    >
    > 3) Panie, tu ktoś krzywo zaparkował
    >
    > 4) Panie, tu ktoś znak przestawił
    >
    > 5) Panie, itp. itd.
    >

    > W końcu są od pilnowania porządku publicznego - tak? Z nimi pewnie nie wygram ale
    czy mogę trochę im nogawki pogryźć "ich własną bronią"!? Przerabiał ktoś coś
    podobnego!? Jeżeli podam swoje dane mogę np. prosić o info./raport co zrobili w tej
    konkretnej sprawie którą zgłaszałem? Albo 30 raportów w sprawach które zgłaszałem?

    Istnieje i jest bardzo skuteczny. Zmienia się w Polsce model handlu. Was jest
    dostatecznie dużo żeby wymóc zmianę przepisów. To co robisz może doprowadzić do
    zaostrzenia sytuacji ze SM. Zaczną się mścić na wszystkich kurierach. Nie wspominając
    że w pewnym momencie zaczniecie donosić na siebie. Jak byłem młody i piękny to poczta
    posiłkowała się wynajmowanymi ludźmi posiadającymi samochody. Opróżniali skrzynki,
    rozwozili paczki i telegramy. Dostawali tekturkę z napisem POCZTA i żaden milicjant
    ich się nie czepiał.