  • Data: 2014-02-13 17:39:51
    Temat: Re: Spory telefon lub mały tablet z androidem...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 08:03:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Wed, 12 Feb 2014 13:30:31 -0800 (PST), s...@g...com

    > Ladowarke kup. GPS+Internet blyskawicznie rozladowuja te smartfony.

    Navi, ale też w podróży niezbyt poręczny.

    > Samsung S4 sie prawie sprawdza. Tylko root by sie przydal.
    >
    > Ale prawde mowiac to i S2 mini mial parametry wystarczajace, tylko
    >
    > ekran maly.
    >

    > Ale masz miejsce na taki duzy telefon ?
    >

    > J.

    Oczywiście ładowarka to podstawa, uchwyt na szybę też, jeździłem kilka dni z Galaxy
    Tab 2 10cali i raz, że ciężko miałem na to dobre miejsce znaleźć na szybie, dwa
    uchwyt niby fajny, ale pod takim dużym sprzętem drgał mocno.
    Tak myślę coś 5-8 cali teraz kupić, tylko nie śledze nowinek, bo po prostu nie
    nadążam/brak czasu; Myślę Samsungu lub Lenovo lub Sony, czymś naprawdę dobrym,
    solidnym i z wyśrubowanymi parametrami, dużo będzie to jako Navigacja używane z
    Automapą i pewnie tez TomTomem.
    Wolałbym nie przesiadać się na Apple, bo ledwo się zaadaptowałem na Androida i
    kolejna zmiana filozofii plus kupno iluś tam licencji niezbyt mi się w tym momencie
    podoba. Chociaż, kto wie? Jeśli Ipad miałby być zdecydowanie lepszy w użytkowaniu od
    tabletów z Androidem?