  • Data: 2014-02-16 18:52:00
    Temat: Re: Spory telefon lub mały tablet z androidem...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    TO tak wygląda, że pod uwage pozostały mi dwa urządzenia;
    Xperia Z Ultra; bo największy ekran i ponoć ciut bardziej odporny,
    Note w najnowszej wersji; bo ma rysik?

    Który ma mocniejsze parametry sprzętowe?
    Którys ma jakieś dodatkowe atuty softwarowe?

    Jakiś inny rywal dwa tych dwóch?

    W dniu środa, 12 lutego 2014 22:30:31 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Dzień Dobry,
    >
    > Co wybrać przy takich założeniach;
    >
    > Markowy solidny sprzęt,
    >
    > Mocne parametry/szybkość pracy,
    >
    > Dobra bateria,
    >
    > Zastosowania;
    >
    > nawigacja w samochodzie,
    >
    > uzupełnianie Blacberry, czyli taki mniej telefon a raczej głównie www, poczta,
    dokumenty itp,

    > gierki w tym te wymagające parametrów sprzętu.
    >

    > Rozmiar ma znaczenie;
    >
    > teraz używam Galaxy Tab 2 10cali i jest za duży; szczególnie w samochodzie jako
    Navi, ale też w podróży niezbyt poręczny.