  • Data: 2009-04-21 17:35:36
    Temat: Re: Sportowy motocykl elektryczny RIDEMISSION
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Apr 2009 19:31:07 +0200, Ivam
    <f...@-...fm> wrote:

    [...]
    > Cos mi sie wydaje to maloprawdopodobne, zeby ladowac pojazd "z
    > gniazdka". Nawet jesli by to trwalo "tylko" godzine, to dlugie trasy
    > odpadaja.

    E tam odpadają. Przestawisz się na inny model, w środku trasy obiad z
    ładowaniem. ;-)
    Poza tym kojarzę że MIT opracował nowy rodzaj baterii, które się w 10 minut
    ładują, to już w ogóle krótki postój. :-)

    > Dla mnie najwieksza szansa, zeby pojazdy elektryczne sie przyjely, sa
    > stacjenapelniania wodorem i zamiast baterii - ogniwa paliwowe.

    Na wodór? Nie ma szans. Może ogniwa paliwowe na metanol, ale to też raczej
    średnio
    przekonujące. Jak już, to stacje wymiany ogniw. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik