  • Data: 2009-04-21 18:53:29
    Temat: Re: Sportowy motocykl elektryczny RIDEMISSION
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Oniet" <o...@o...eu> wrote in message
    news:6929.0000004e.49ee05b9@newsgate.onet.pl...
    > Zrobią takie baterie, że będziesz ładował w nocy, a w dzień przez kilka
    > godzin
    > jeździł.

    No dobra, ale do Chorwacji z przerwami 20min (na tankowanie) i w 2 kierowcow
    (moja panna tez jezdzi) to raczej nie dojade... w sensie, ze bede musial
    gdzies po drodze nocowac.

    > Z wodorem są problemy z przechowywaniem (sprężony wodór jest cholernie
    > niebezpieczny)

    Wiem.

    > I przechowywanie jest kosztowne (zbiorniki z nanorurkami). Mają
    > problemy z autami na wodór, więc z motocyklami będzie jeszcze trudniej.

    Kto ma problem? Jaki? Powaznie pytam, bo slyszalem, ze Honda - jedyna, ktora
    sprzedaje samochod na wodor - problemow z autkiem nie ma.

    A teraz do Leszka:
    Moze racja z tym wodorem wypalilem, bo o tym najwiecej sie slyszalo i
    powyzsza Honda udowodnila, ze sie da. Ale pomysl ze stacjami wymiany ogniw
    tez mi sie podoba. Problematyczne moze to byc przy podrozach poza
    cywilizacje (np. do Mongolii... cala trase... albo do okola Swiata)... ale
    nie ma co sie zastanawiac, bo to tak na sile wymyslam;)

    Tak czy siak pozostaje jeszcze problem z utylizacja i produkcja baterii na
    masowa skale... ale nie chce mi sie dalej tego ruszac, bo i tak co bedzie to
    bedzie niezaleznie od mojej woli;)

    --
    pzdr:
    Ivam