  • 21. Data: 2011-08-31 09:26:52
    Temat: Re: Spojler
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    cinews:j365vd$mt4$1@news.onet.pl...

    dowy_na_rower_2.jpg

> [...]
    > wywijam na tej przedniej wyzszej rurce i potem do ty u samochodu (na tych
    > rurkach robi mi sie dziub aerodynamiczny) Mo na sztucznie podnie wysoko
    > tej przedniej rurki by uzyskac wi kszy "dziub" do chaczyk w przypinam
    > materia i mam pseudo aerodynamicz os on rower w Materia musi byc
    > elastyczny, najlepiej nadawa by sie taki jakie sa szyte spodnie dla kobiet
    > w ci y, do du o si rozciaga. Wystarczy w materiale  "nabi " oczka w
    > sklepie gdzie plisuj spudnice :) i ca o naci gn na rowery. Napewno
    > taki wynalazek zmniejszy by op r aerodynamiczny co za tym idzie

    Ja wiem że teraz wystarczy powiedzieć czarodziejskie zaklęcie
    "dysleksja" i już można używać swojego języka na poziomie Kunta Kinte,
    ale mimo wszystko przydałoby się jeszcze poza formą pomyśleć nad
    treścią. My tu nie mówimy o czołgu ani o bewupie, tylko o osobówce.
    Walnij rower na dach, przejedź się z nim i policz wgniecenia.
    Konrad

  • 22. Data: 2011-08-31 09:39:00
    Od: Jacek <b...@e...pl>

    On 2011-08-29, Padre <P...@n...net> wrote:
    > W kombi chyba lepiej się sprawuje niż w sedanie bo nie wystaje poza dach
    > czyli jest w strefie dość jednorodnego przepływu. jak patrzeć na opływ
    > powietrza nad samochodem to najlepiej jak box nie wystaje z przodu nad
    > szybę bo wtedy powietrze z nad maski zostanie pd niego wtłoczone zamiast
    > opłynąć go z góry. Wszystko zależy od tego jakie jest czoło boxu i jak
    > wysoko jest zamocowany nad dachem. najlepiej jakby producenci aut robili
    > boxy do konkretnych modeli tylko lepiej nawet nie zgadywać ile by
    > kosztowały :)

    Był taki box do Malucha :)

    http://m.onet.pl/_m/53de0bbdcfc5b5df302000f58676beb7
    ,0,1.jpg

    Jacek

  • 23. Data: 2011-08-31 12:33:28
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
> [...]
    > "dysleksja" i już można używać swojego języka na poziomie Kunta Kinte,
    > ale mimo wszystko przydałoby się jeszcze poza formą pomyśleć nad

    Jesli czepiasz sie mojego listu (gramatyka, styl) o te drobne potkniecia to
    przepraszam - jestem prostym czlowiekiem. Jesli czytales moj list w swoim
    czytniku tak ja ja to widze (brak polskich liter tzn. ich calkowite
    wyciecie) to juz nie moja sprawa i masz duzy problem.Sugeruje cos z tym
    zrobic.

    > My tu nie mówimy o czołgu ani o bewupie, tylko o osobówce.
    > Walnij rower na dach, przejedź się z nim i policz wgniecenia.
    > Konrad

    Ty zakladasz ze wgniecenia beda. Ja liczylem i niebylo. W ten sposob
    poprzednim samochodem wozilem dwa duze i jeden maly rowerek. Tak jak
    pisalem wczesniej, bezposrednio na dach kladzie sie cos miekkiego. U mnie
    bylo to 4 cm steropianu (bodajrze nazywa sie to styrodur uzywaja tego w
    reklamach) kilka paskow w poprzek samochodu wycietych do krzywizny dachu.
    Steropian byl oklejony materilem obiciowycm na siedzenia (z gabka).
    Ponadto ten material dociska rower do dachu (przez styrodur) i jest on
    nieruchomy. ZADNYCH wgniecen nie bylo sprawdzilem to przez jakies 4 lata (2
    dlugie trasy nad moze - jakies 1000 km kazda) oraz na kilkunastu krotszych
    wycieczek rowerowych (zalozmy 1-2 w miesiacu wyjechac do lasu z miasta i
    przesiasc sie na rowery).

    Kiedys ktos mi opowiedzial takie cos:
    Byl problem techniczny do rozwiazania i kilku facetow pracowalo nad tym.
    Mysleli, liczyli i doszli do porozumienia (po kilku tygodniach) ze nieda
    sie tego zrobic. Ich szef przyjol to do wiadomosci. Po kilku dniach
    przyszedl do nich jeszcze jeden facet i rozwiazal ten problem w ciagu
    jednego dnia. Znalazl rozwiazanie tylko dlatego ze, niewiedzial ze nieda
    sie tego zrobic

    Jezdzac z rowerami na dachu umocowanymi w ten sposob, nie raz spotyalem sie
    ze smiechem i niedowierzaniem, ale obojetne mi to bylo. Jesli zdecydowalem
    sie na rowery to wisialo mi to co o mnie pomysla. Ja mialem dobrze.
    Samochod sprzedalem i niebylo zadnych zadrapan, zarysowan czy wgniecen
    (mowie o dachu). Acha i nigdy roweru niewalilem, delikatnie kladlem. I choc
    jestem dosc duzym facetem zawsze staralem sie rower klasc na dachu we
    dwoje - uwazam ze tak bezpieczniej i wygodniej.

    Pozdrawiam
    Robert

    ps. staralem sie pisac bez poslkich liter by znow moj list niewygladal tak
    pokracznie po przepuszczeniu przez czytnik Konrada.

  • 24. Data: 2011-08-31 12:47:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-08-26 13:03, J.F pisze:

    >Spojlery na TIRach nie wyglądają jakoś wyszukanie.

    Pi*drzwi potrzebujesz 3-4 takie plus naroza plus konstrukcja :-)

    >W perspektywie eksploatacji *jednego* auta co najmniej tyle, ale na
    >następnym kombi także chciałbym wozić rowery w ten sposób.

    Nastepne bedzie innego ksztaltu i robota od nowa :-)

    J.

  • 25. Data: 2011-08-31 12:59:32
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    4 centymetry styropianu to nie jest koc. Na koc bym nie kładł.
    Konrad

  • 26. Data: 2011-08-31 16:45:55
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-08-31 08:32, Anonim pisze:

    > A może coś takiego?...
    /.../

    Mało praktyczne. Już wolałbym rozmontowane rowery wrzucić do bagażnika,
    a bagaż do boxa na dachu. Rower górski bez kół swobodnie mieści się w
    poprzek bagażnika. Tym sposobem chyba lepiej rozłożyłbym masę - przy
    wożeniu rowerów na uchwycie na haku tył auta nieprzyjemnie siada, nawet
    myślałem o utwardzeniu zawieszenia.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 27. Data: 2011-08-31 16:47:36
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-08-31 14:47, J.F pisze:

    > Nastepne bedzie innego ksztaltu i robota od nowa :-)

    Wszystkie kombi wyglądają podobnie :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 28. Data: 2011-08-31 17:27:49
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Aug 31, 5:45 pm, PeJot <P...@o...pl> wrote:

> [...]
    > poprzek bagażnika. Tym sposobem chyba lepiej rozłożyłbym masę - przy
    > wożeniu rowerów na uchwycie na haku tył auta nieprzyjemnie siada, nawet

    No i wychodzi że najlepszym bagażnikiem na rowery jest roof box, pod
    warunkiem że jedziesz z innymi tłumoczkami które tam wrzucisz :-)
    Konrad

  • 29. Data: 2011-08-31 17:40:14
    Od: bartekltg <b...@o...pl>

    W dniu 2011-08-31 14:33, Anonim pisze:

    > czytniku tak ja ja to widze (brak polskich liter tzn. ich calkowite
    > wyciecie) to juz nie moja sprawa i masz duzy problem.Sugeruje cos z tym
    > zrobic.

    Raczej chodziło o styl, ale z literkami jest problem.
    I to jest po Twojej stronie, nie deklarujesz charsetu.

    > ps. staralem sie pisac bez poslkich liter by znow moj list niewygladal tak
    > pokracznie po przepuszczeniu przez czytnik Konrada.

    Wpisz w google outlook express charset polskie literki
    czy coś takiego, popraw, nie będziesz musiał się poświęcać:)

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 30. Data: 2011-08-31 17:46:17
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Aug 31, 6:40 pm, bartekltg <b...@o...pl> wrote:

    > Raczej chodziło o styl, ale z literkami jest problem.
    > I to jest po Twojej stronie, nie deklarujesz charsetu.

    Po mojej stronie chyba też, ja używam google groups, który wywala
    polskie litery notorycznie. Nie z każdego postu, być może jest po
    prostu bardzo rygorystyczny, ale rzadko się zdarza żebym widział
    poprawnie czyjeś posty. Niestety nie mogę używać cztnika nntp.
    Konrad