  • 41. Data: 2010-09-08 08:44:21
    Temat: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i67bj4$b1p$...@n...net.icm.edu.pl...

    > Jak nie, jak tak... ;)
    > Ale teraz mam brak czasu na cokolwiek aby grzebać przy moto, więc najpierw
    > szukam rękawiczek... ;)

    > Brzmi nieźle.

    Samodzielny montaż manetek zajął mi około 1.5 godz. To mniej niż wyprawa do
    sklepów z rękawicami, żeby sobie poprzymierzać.

    Jeśli masz handbary - to takie manetki w zasadzie zastąpią ci w 100% grube
    rękawice. Nawet deszcze nie powinny być problemem.

  • 42. Data: 2010-09-08 08:44:39
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-07 20:29:13 +0200, falco <m...@w...pl> said:

    > Przede wszystkim w trasę, bo to 95% czasu, który spędzam na motocyklu... ;)
    > Wiem, że budżet nie jest wysoki, dlatego pytam na co warto zwrócić
    > uwagę a co absolutnie odpuścić. Jeśli będzie trzeba dołożyć, to nie
    > będzie wyjścia "tanie mięso psy jedzą"... ;)

    IMHO tylko Gore. Choć skoro masz handbary, to być może i jakaś
    badziewiasta membrana styknie, przynajmniej na jakiś czas, najwyżej w
    przyszłym sezonie kupisz kolejne rękawiczki, już z Gore (sam to
    ćwiczyłem).

    de Fresz

  • 43. Data: 2010-09-08 09:12:08
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    > *** "falco" Przede wszystkim w trasę, bo to 95% czasu, który spędzam na
    > motocyklu... ;)
    > Pewnie troche pojezdzisz tym sprzetem w rozna pogode wiec rzuc okiem tu:
    > http://www.motokoce.pl/index.php?pasek=show&page=5
    > Skutersi chwala bardzo to rozwiazanie...
    > ja bede mogl cos powiedziec na dniach

    Ja pierdole... I taką derkę od kunia założysz na moto? No tak, siodło jest,
    derka jest, jeszcze homonto na łeb załóż i w pole...

    --
    Grzybol

  • 44. Data: 2010-09-08 09:51:12
    Od: "marcinu" <f...@w...pl>

    Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości

    >Jak deszcz to naciągasz jakiś ochraniacz, np też z decathlonu - żeglarskie
    >gacie - za 69.99 i masz w dupie.

    Siemka
    Takie gacie nie do końca rozwiązują problem bo mogą mieć za krótkie nogawki.
    Mam ten problem po zakupie wodoodpornego kompletu dla wędkarzy :)

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5420
    (20100903) __________

  • 45. Data: 2010-09-08 10:08:16
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "marcinu" <f...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > nogawki.
    > Mam ten problem po zakupie wodoodpornego kompletu dla wędkarzy :)

    No, prawda, niestety większość ciuchów supermarketowych jest szyta na dziada
    z brzuchem, wzrost max 180cm, a takie porządne żeglarskie są już drogie.

    Są takie stricte motocyklowe kombinezony przeciwdeszczowe, nawet niektóre
    oczojebne jakby kto chciał, np held takie robi, do obejrzenia w Raszynie w
    F&F.

    na szczęście dziś nie pada :-)

    greg

  • 46. Data: 2010-09-08 10:36:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-08, greg <g...@f...com> wrote:

    > Brzmi nieźle, ale też nieźle się sprawdza.

    Potwierdzam. Wystarczy ze grzeje w rece i od razu czlowiek lepiej sie czuje,
    lepsze czucie manetki i klamek bo palce nie grabieja.

    Grzebanie? Jakie grzebanie... Montaz grzanych manetek to jest raptem 0,5-1h
    roboty a kosztuja tyle co dobre rekawice.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2010-09-08 10:50:16
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 7 Wrz, 13:05, falco <m...@w...pl> wrote:
    > Siema,
    >
    > jak w temacie a dokładniej mówiąc...
    > Przymierzam się do zmiany ciuchów, bo aura już nie rozpieszcza, więc w
    > obecnych trochę mnie zaczyna telepać... :(
    >
    > Lepiej znoszę chłód niż upały, więc potrzebuję ciuchów cieplejszych, ale
    > nie typowo zimowych. ;) Temperatury ok. 10C z ochroną przed deszczem.
    >
    > Czy ktoś miał do czynienia z poniższymi rzeczami i ma coś do powiedzenia
    > a może zaproponowania coś innego w moim budżecie...?
    >
    > 1. Rękawice - mają być na obecne temperatury (ok. 10C), wododoporne,
> [...]

    To może nie moturowy patent, ale cokolwiek z windstopperu. Na to
    cokolwiek wodoodpornego i śmigasz nawet na lekkim minusie. Dopoki nie
    zamoczysz masz komfort. Moje Salewy dopiero po 8-10 godz. na rowerze
    zaczęły się poddawać(rano niezły śnieżek, potem w ciągu dnia przejście
    na lekki plus i taka marznąca mżawka), bo zmokły. Na skucie działają
    dokąd się da, czyli póki śnieg nie zatarasuje drogi. Zalety: lekkie,
    cienkie, ciepłe, a w ramach wodoodporności możesz zakryć czym uważasz.
    Spodnie - to samo + jakaś przeciwdeszczówka.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 48. Data: 2010-09-08 10:52:33
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    AZ wrote:
    > Potwierdzam. Wystarczy ze grzeje w rece i od razu czlowiek lepiej
    > sie czuje, lepsze czucie manetki i klamek bo palce nie grabieja.

    A ja zaprzeczam, do niczego to nie jest potrzebne, jeśli nie jest
    montowane w zestawie z handbarami, używałem raz przy 0 st. i żadne
    pocieszenie to było dla mnie, z zewnątrz zimno, wewnątrz ciepło.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 49. Data: 2010-09-08 11:05:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-09-08, Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    > A ja zaprzeczam, do niczego to nie jest potrzebne, jeśli nie jest
    > montowane w zestawie z handbarami, używałem raz przy 0 st. i żadne
    > pocieszenie to było dla mnie, z zewnątrz zimno, wewnątrz ciepło.

    Jak tylko wroce z pracy to od razu zdejme i rzuce w kosz... Moze
    odczuc nie poprawia ale ogrzewa dlon od dolu przez co znaczaco
    poprawia krazenie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2010-09-08 11:46:56
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Jak tylko wroce z pracy to od razu zdejme i rzuce w kosz... Moze
    > odczuc nie poprawia ale ogrzewa dlon od dolu przez co znaczaco
    > poprawia krazenie.

    Bo bez hadbarow to tak naprawde nic nie daje. Ale bez minetek jeszcze
    bardziej nic nie daje. I tak i tak zimno w lapy tylko jakos tak inaczej
    zimno w lapy. A jeszcze jak sie ma grube zimowe rekawiczki do minetki
    nie przebija sie przez nie i nie beda grzac lap. Minetki dobra rzecz,
    ale bez nich da sie zyc.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead