  • 31. Data: 2010-09-07 19:33:18
    Temat: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i66049$v01$...@n...net.icm.edu.pl...
    > Sęk w tym, że chcę jeszcze pośmigać a łapy zaczynają mi marznąć... :( Nie
    > chciałbym wydawać więcej niż 2 paki.

    Kup grzane manetki. Akurat sie zmiescisz.

    > Które Alpiny polecasz, bo mam możliwość kupować taniej ich produkty, ale
    > nie wiem na które warto zwrócić uwagę?

    Ja mam typowe szmaty, ale nie znam osobiscie nikogo kto by narzekal na
    alpine. Poprawka - jeden kumpel nadawal, ale kupi na allegro za mniej niz
    10% ceny nowek i okazalo sie, ze sa tylko podobne do alpiny;)

    Tak wiec polece Ci wszystkie alpiny.

    Niestety z gore w tej chwili alpina ma w ofercie tylko jeden model i do tego
    szmaty.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 32. Data: 2010-09-07 20:29:33
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-07 21:33, Ivam pisze:

    > Kup grzane manetki. Akurat sie zmiescisz.

    Też będą, ale nie wszystko na raz... ;)

    > Tak wiec polece Ci wszystkie alpiny.

    Widzę, że walnąłem się na samym początku, bo napisałem Adrenaline Mirage
    Drystar a powinno być:
    ALPINESTARS Mirage Drystar. ;)
    Nie wiem czy mają gore, ale dopytam na miejscu.

    Ewentualnie:
    Alpinestars SRS Drystar lub Alpinestars APEX DRYSTAR...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 33. Data: 2010-09-07 21:34:11
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Bylo i sie nie sprawdza.
    > Snowboardowe porcieta przetarly sie mnie na d... po kilku przejazdach,
    > jakies wybitnie niekompatybline z materialem siodelka Kawasaki byly,
    > ale dalej ich uzywam w zimie do enduraka.

    Ja tam kiedyś całą zimę przelatałem na XL-ce po Wawie w spodniach
    narciarskich i jakoś wytrzymały. Pod tym jeansy. Wygodnie, łatwo się
    przebrać no i ciepło i sucho.
    Ale teraz wcinam Werters Original i w zimie nie jeżdżę :)
    A w taką temp. jaką mamy za oknem to do niedawna zwykłe ciuchy
    wystarczały, ale widać młodzież mientka jest :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 34. Data: 2010-09-08 06:03:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2010-09-07 16:07, Ivam pisze:

    > Sęk w tym, że chcę jeszcze pośmigać a łapy zaczynają mi marznąć... :( Nie
    > chciałbym wydawać więcej niż 2 paki.

    Trochę dziwne, że jeszcze nikt nie zaproponował Ci podgrzewanych manetek.

    Problem marznięcia znika całkowicie. Poprawia się komfort termiczny całego
    ciała, bo nagrzana krew z dłoni przekazuje ciepło innym częściom ciała.

  • 35. Data: 2010-09-08 06:06:47
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i678uk$3ol$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Trochę dziwne, że jeszcze nikt nie zaproponował Ci podgrzewanych
    > manetek.

    I handbarów do kompletu.

    [Szyderczy ton on]
    I stylowo będzie.
    [Szyderczy ton off]

    --
    Jasio
    vx etz

  • 36. Data: 2010-09-08 06:48:04
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-08 08:03, Marcin N pisze:

    > Trochę dziwne, że jeszcze nikt nie zaproponował Ci podgrzewanych manetek.

    Jak nie, jak tak... ;)
    Ale teraz mam brak czasu na cokolwiek aby grzebać przy moto, więc
    najpierw szukam rękawiczek... ;)

    > Problem marznięcia znika całkowicie. Poprawia się komfort termiczny
    > całego ciała, bo nagrzana krew z dłoni przekazuje ciepło innym częściom
    > ciała.

    Brzmi nieźle.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 37. Data: 2010-09-08 06:48:51
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-08 08:06, Jasio pisze:

    > I handbarów do kompletu.

    Niby taki wyga a nie wie, że w Trampusiach, to standard... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 38. Data: 2010-09-08 06:50:18
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-07 23:34, Don Pedro pisze:

    > A w taką temp. jaką mamy za oknem to do niedawna zwykłe ciuchy
    > wystarczały, ale widać młodzież mientka jest :)

    Do niedawna mi też wystarczały, ale... ostatnio też smakuję się w
    Wertersach... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 39. Data: 2010-09-08 07:34:26
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco" Przede wszystkim w trasę, bo to 95% czasu, który spędzam na
    motocyklu... ;)

    Pewnie troche pojezdzisz tym sprzetem w rozna pogode wiec rzuc okiem tu:
    http://www.motokoce.pl/index.php?pasek=show&page=5

    Skutersi chwala bardzo to rozwiazanie...
    ja bede mogl cos powiedziec na dniach

    Tytus z fabryki

  • 40. Data: 2010-09-08 08:33:53
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "falco" <m...@w...pl> wrote in message

    > Jak nie, jak tak... ;)
    > Ale teraz mam brak czasu na cokolwiek aby grzebać przy moto, więc najpierw
    > szukam rękawiczek... ;)

    > Brzmi nieźle.

    Brzmi nieźle, ale też nieźle się sprawdza.

    Ja mam transalpa z handbarami (oryginalnymi) i grznymi manetkami i jeżdże
    cały rok w tych samych (cienkich) rękawiczkach. Handbary u mnie właściwie
    całkowicie chronią przed wodą i wiatrem a od spodu manetka grzeje. Jest
    super.

    Jak koniecznie musisz mieć grube rękawiczki i do tego tanio to poszukaj w
    jakim decathlonie narciarskich. Też mają ochraniacze, też są trochę
    wodoszczelne, czasem nawet nie wyglądają bardzo badziewnie.

    Ale moim zdaniem to bez sensu. Lepsze (znacznie) są manetki.

    Co do spodni to polecam wersję taką: kup (też w decathlonie albo czymś
    podobnym) cienkie polarowe gacie, takie bieliźniane, ale nie obcisłe, bo się
    będą zsuwać. Obetnij nogawki pod kolanami tak, żeby nie wchodziły w buty,
    ale żeby chroniły kolana przy zgiętej nodze. Zakładaj pod spód tego co masz.
    Koszt - 39.99.

    Na suchą pogodę i około 10 st to najlepsze moim zdaniem skóry
    (Halvarssons?). I chodzić w tym można i trwałe są itd. Jak deszcz to
    naciągasz jakiś ochraniacz, np też z decathlonu - żeglarskie gacie - za
    69.99 i masz w dupie. Jak bardzo zimno to pod spód te gatki z polara.

    Ale zacznij od grzanych manetek.

    pozdro

    greg