  • 51. Data: 2010-09-08 13:02:02
    Temat: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: gloon <w...@s...pl>

    W dniu 9/7/2010 13:29, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Albo od pisania na precle, mi sie tak dziury wlasnie robia.

    taaa a linkom stalowom na szyi to sie nawet w autobusie zapinasz ?

  • 52. Data: 2010-09-08 13:06:24
    Od: gloon <w...@s...pl>

    W dniu 9/7/2010 15:12, de Fresz pisze:

    > Ja częściej mam problem z za długim kciukiem,

    jestes urologiem ?
    moze sie amilowi przydasz

  • 53. Data: 2010-09-08 13:15:41
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-09-08 15:06:24 +0200, gloon <w...@s...pl> said:

    > jestes urologiem ?

    Nie, proktologiem-amatorem.

    > moze sie amilowi przydasz

    Zrozkoszom.

    de Fresz

  • 54. Data: 2010-09-08 16:02:32
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Szuwarek" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    8g2000yqd.googlegroups.com...
    > To może nie moturowy patent, ale cokolwiek z windstopperu.

    Dobre, ale mi na moturze nie daja rady.

    > Na to
    > cokolwiek wodoodpornego i śmigasz nawet na lekkim minusie. Dopoki nie
    > zamoczysz masz komfort. Moje Salewy

    Chyba mamy inne salewy, bo ja mam z windstoperu i za nic w swiecie nie
    zaloze drugiej pary, bo nie bede czul ani klamek, ani manetki. Zbyt grube od
    spodu.

    > dopiero po 8-10 godz. na rowerze
    > zaczęły się poddawać(rano niezły śnieżek, potem w ciągu dnia przejście
    > na lekki plus i taka marznąca mżawka), bo zmokły.

    Na nartach daja rade nawet jak zmokna - ciagle nie przewiewa i w lape
    cieplo.

    > dokąd się da, czyli póki śnieg nie zatarasuje drogi. Zalety: lekkie,
    > cienkie, ciepłe, a w ramach wodoodporności możesz zakryć czym uważasz.

    Albo olac rozwiazania posrednie i kupic z cos gore. Nieprzewiewne,
    nieprzemakajace, oddychajace znacznie bardziej niz cokolwiek innego. Zarowno
    buty jak i rekawiczki na kazda pogode musza miec gore. Jak ktos uwaza
    inaczej, to znaczy, ze albo nigdy nie mial gore, albo znalazl cos rownie
    dobrego, a duzo tansze. W opcji drugiej - niech sie podzieli nazwa tego co
    znalazl :)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 55. Data: 2010-09-09 07:49:19
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-08 10:33, greg pisze:

    > Brzmi nieźle, ale też nieźle się sprawdza.
    >
    > Ja mam transalpa z handbarami (oryginalnymi) i grznymi manetkami i
    > jeżdże cały rok w tych samych (cienkich) rękawiczkach. Handbary u mnie
    > właściwie całkowicie chronią przed wodą i wiatrem a od spodu manetka
    > grzeje. Jest super.

    Nie wiem jak sprawdzić czy moje handbary sa oryginalne, ale już
    zaliczyłem kilka jazd w deszczu (wtedy dają radę), ale przy ulewie ręcę
    nasiąkają jak gąbka... :(
    Od wiatru chronią doskonale!

    > Jak koniecznie musisz mieć grube rękawiczki i do tego tanio to poszukaj
    > w jakim decathlonie narciarskich.

    Nie tyle grube, co trochę cieplejsze od tych co mam (zwykłe BF).
    Wczoraj w nocy polatałem z Tarborami R 03 A i... popłynąłem. Są fajnie
    uszyte, z długim kołnierzem, ale jak dla mnie cholernie ciepłe i jednak
    za grube.

    Przymierzę się jeszcze do Alpinastars APEX DRYSTAR i z tańszej półki
    Bulletproof TOUR 400.

    > Ale moim zdaniem to bez sensu. Lepsze (znacznie) są manetki.

    Wszystko w swoim czasie, bo teraz zwyczajnie nie zdążę kupić i założyć a
    szykuje mi się jeszcze wyjazd... Z minetek przymierzam się do Oxforda
    Uniwersal (na oryginalne manetki z rzepem).

    > Na suchą pogodę i około 10 st to najlepsze moim zdaniem skóry
    > (Halvarssons?).

    Pomysły fajne, ale ja mam ciepłą bieliznę i kondony p. deszczowe a teraz
    chciałbym 3w1 ;) Cieplejsze spodnie z ochroną p. deszczową i wypinaną
    ocieplaną podpinką.

    Znalazłem jeszcze coś takiego jak ADRENALINE ADVENTURE i GRID ARMY.
    Pomacam i przymierzę a może ktoś używa(ł)...?

    W dniu 2010-09-08 12:36, AZ pisze:

    > Grzebanie? Jakie grzebanie... Montaz grzanych manetek to jest raptem
    0,5-1h
    > roboty

    Trzeba jeszcze mieć tą godzinkę wolnego... ;) A rękawice do obejrzenia
    mam w tym samym miejscu gdzie jeżdżę po części, więc nie tracę czasu... ;)

    W dniu 2010-09-08 09:34, Tytus z fabryki pisze:

    > Pewnie troche pojezdzisz tym sprzetem w rozna pogode wiec rzuc okiem tu:
    > http://www.motokoce.pl/index.php?pasek=show&page=5
    >
    > Skutersi chwala bardzo to rozwiazanie...

    hehehe... ja wiem, że Trampuś ma opinię powolnego osiołka, ale jednak z
    takim pledem na trasie, to ja się nie widzę... ;)

    Dzięki wszystkim za zainteresowanie, sam się (z)dziwiłem, że tyle udało
    mi się dowiedzieć! ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 56. Data: 2010-09-09 09:34:02
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > Wszystko w swoim czasie, bo teraz zwyczajnie nie zdążę kupić i
    > założyć a szykuje mi się jeszcze wyjazd... Z minetek przymierzam się
    > do Oxforda Uniwersal (na oryginalne manetki z rzepem).

    Mam, i polecam jak ktoś ma kilka sprzętów. Bo zakładając do jednego to
    nie bardzo ma sens. A na pewno są mniej trwałe i ręka nie trzyma
    pewnie manetki - jakoś się marszczy ta od gazu, yyy... Prawa!
    Rzepy po 3latach użytkowania też powoli odchodzą od materiału. Znaczy
    puszczają na szwach.
    No i sterowanie - on lub off, bez dwustopniowości, albo i pełnej
    regulacji którą oferują manetki.
    Drugi raz bym się zastanowił czy nie kupić raczej prawdziwych grzanych
    manetek.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 57. Data: 2010-09-09 10:34:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jasio napisał(a):
    > Drugi raz bym się zastanowił czy nie kupić raczej prawdziwych grzanych
    > manetek.

    Wyluzuj! Dopiero bedzie wontek o minetkach! Juz niedlugo, zaraz po
    kupnie rekawiczek!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 58. Data: 2010-09-09 13:11:58
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 09 Sep 2010 09:49:19 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    [...]
    > tu: http://www.motokoce.pl/index.php?pasek=show&page=5

    > hehehe... ja wiem, że Trampuś ma opinię powolnego osiołka, ale jednak z
    > takim pledem na trasie, to ja się nie widzę... ;)

    Ewidentnie nie jesteś prawdziwym twardzielem adwenczur, takim jak
    jeźdźcy potworów Bakelite Motor Werken:

    http://www.motorbikecrazy.com/acatalog/Leg_Covers.ht
    ml

    Na advrider ludzie sobie chwalą do jeżdżenia w zimie ;-> Taki kocyk
    plus duże mufki na kierownicę (duże, żeby się zmieściły na handlebary)
    i od razu się robi cieplej ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 59. Data: 2010-09-09 13:52:16
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Mam, i polecam jak ktoś ma kilka sprzętów. Bo zakładając do jednego to nie
    > bardzo ma sens.

    Nie macalem, ale cena zniecheca na calego. Roznica miedzy normalnymi
    manetkami, a tym cudem na rzepa jest tak niewielka, ze ja bym nie
    kombinowal.

    > A na pewno są mniej trwałe i ręka nie trzyma pewnie manetki - jakoś się
    > marszczy ta od gazu, yyy... Prawa!

    A jak ktos ma H-D WLA to sie bedzie marszczyc czy nie?

    A tak na serio - jak sie pojawi watek o minetkach to mam zamowione w
    zaprzyjaznionym sklepie oxfordy sport. Odbiore jak przestanie padac to
    powiem cos wiecej o tym konkretnym modelu.

    A wiem, ze ogolnie fajne rozwiazanie bo przewiozlem sie maszyna kumpla z
    zalozonymi saito (czy jakos tak) i super sprawa. Nadawal jednak na
    sterowanie i cos jeszcze... nie pamietam juz co.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 60. Data: 2010-09-09 14:15:56
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-09 15:11, Leszek Karlik pisze:

    > Na advrider ludzie sobie chwalą do jeżdżenia w zimie ;-> Taki kocyk
    > plus duże mufki na kierownicę (duże, żeby się zmieściły na handlebary)
    > i od razu się robi cieplej ;-)

    Jeszcze lasso, kapelusz, koszula w kratę i jazda, ale mi (prawdziwe)
    rodeo wyszło kiedyś bokiem, więc odpuszczam... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97