    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Date: Wed, 8 Sep 2010 18:02:32 +0200

    Użytkownik "Szuwarek" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1da29813-9d88-4a74-839d-b1092f75786a@j1
    8g2000yqd.googlegroups.com...
    > To może nie moturowy patent, ale cokolwiek z windstopperu.

    Dobre, ale mi na moturze nie daja rady.

    > Na to
    > cokolwiek wodoodpornego i śmigasz nawet na lekkim minusie. Dopoki nie
    > zamoczysz masz komfort. Moje Salewy

    Chyba mamy inne salewy, bo ja mam z windstoperu i za nic w swiecie nie
    zaloze drugiej pary, bo nie bede czul ani klamek, ani manetki. Zbyt grube od
    spodu.

    > dopiero po 8-10 godz. na rowerze
    > zaczęły się poddawać(rano niezły śnieżek, potem w ciągu dnia przejście
    > na lekki plus i taka marznąca mżawka), bo zmokły.

    Na nartach daja rade nawet jak zmokna - ciagle nie przewiewa i w lape
    cieplo.

    > dokąd się da, czyli póki śnieg nie zatarasuje drogi. Zalety: lekkie,
    > cienkie, ciepłe, a w ramach wodoodporności możesz zakryć czym uważasz.

    Albo olac rozwiazania posrednie i kupic z cos gore. Nieprzewiewne,
    nieprzemakajace, oddychajace znacznie bardziej niz cokolwiek innego. Zarowno
    buty jak i rekawiczki na kazda pogode musza miec gore. Jak ktos uwaza
    inaczej, to znaczy, ze albo nigdy nie mial gore, albo znalazl cos rownie
    dobrego, a duzo tansze. W opcji drugiej - niech sie podzieli nazwa tego co
    znalazl :)

    --
    pzdr:
    Ivam