  • Data: 2010-09-09 14:47:49
    Temat: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-09 16:28, Ivam pisze:

    > Masz jeszcze model Original (693). Roznia sie od modelu sport (696) tym,
    > ze podobno sa z twardszej gumy. Nie wiem ile w tym prawdy, dowiem sie
    > jek bede odbieral te dla siebie.

    Mają tez inną centralkę, gdzie (chyba) wł./wył. obsługują te same
    klawisze co +/-.
    W 696 wł./wył. jest osobno, co bardziej do mnie przemawia.

    > Powiem cos wiecej jak je odbiore. Mam nadzieje jechac jutro, albo w
    > sobote je odebrac - zobaczymy jaka bedzie pogoda;)

    Jedź, jedź! ;)

    > Ja jezdze dalej - dla mnie deszcz nie jest problemem. Raczej temperatura
    > - wlasnie ze wzgledu na rece.

    Dla mnie moto "służy" przede wszystkim do podróżowania czy szybkiego
    załatwienia spraw na mieście.
    Ale gdy pada pomimo męczarni w warszawskich korkach wybieram poczciwego
    Garbuska, bo lubię mieć suchą du... ;)

    P.S. Ktoś tu się dopominał nowego wątku, to i proszę... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97