  • Data: 2010-09-09 07:49:19
    Temat: Re: Spodnie + rękawice na chłodniejsze dni...
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-08 10:33, greg pisze:

    > Brzmi nieźle, ale też nieźle się sprawdza.
    >
    > Ja mam transalpa z handbarami (oryginalnymi) i grznymi manetkami i
    > jeżdże cały rok w tych samych (cienkich) rękawiczkach. Handbary u mnie
    > właściwie całkowicie chronią przed wodą i wiatrem a od spodu manetka
    > grzeje. Jest super.

    Nie wiem jak sprawdzić czy moje handbary sa oryginalne, ale już
    zaliczyłem kilka jazd w deszczu (wtedy dają radę), ale przy ulewie ręcę
    nasiąkają jak gąbka... :(
    Od wiatru chronią doskonale!

    > Jak koniecznie musisz mieć grube rękawiczki i do tego tanio to poszukaj
    > w jakim decathlonie narciarskich.

    Nie tyle grube, co trochę cieplejsze od tych co mam (zwykłe BF).
    Wczoraj w nocy polatałem z Tarborami R 03 A i... popłynąłem. Są fajnie
    uszyte, z długim kołnierzem, ale jak dla mnie cholernie ciepłe i jednak
    za grube.

    Przymierzę się jeszcze do Alpinastars APEX DRYSTAR i z tańszej półki
    Bulletproof TOUR 400.

    > Ale moim zdaniem to bez sensu. Lepsze (znacznie) są manetki.

    Wszystko w swoim czasie, bo teraz zwyczajnie nie zdążę kupić i założyć a
    szykuje mi się jeszcze wyjazd... Z minetek przymierzam się do Oxforda
    Uniwersal (na oryginalne manetki z rzepem).

    > Na suchą pogodę i około 10 st to najlepsze moim zdaniem skóry
    > (Halvarssons?).

    Pomysły fajne, ale ja mam ciepłą bieliznę i kondony p. deszczowe a teraz
    chciałbym 3w1 ;) Cieplejsze spodnie z ochroną p. deszczową i wypinaną
    ocieplaną podpinką.

    Znalazłem jeszcze coś takiego jak ADRENALINE ADVENTURE i GRID ARMY.
    Pomacam i przymierzę a może ktoś używa(ł)...?

    W dniu 2010-09-08 12:36, AZ pisze:

    > Grzebanie? Jakie grzebanie... Montaz grzanych manetek to jest raptem
    0,5-1h
    > roboty

    Trzeba jeszcze mieć tą godzinkę wolnego... ;) A rękawice do obejrzenia
    mam w tym samym miejscu gdzie jeżdżę po części, więc nie tracę czasu... ;)

    W dniu 2010-09-08 09:34, Tytus z fabryki pisze:

    > Pewnie troche pojezdzisz tym sprzetem w rozna pogode wiec rzuc okiem tu:
    > http://www.motokoce.pl/index.php?pasek=show&page=5
    >
    > Skutersi chwala bardzo to rozwiazanie...

    hehehe... ja wiem, że Trampuś ma opinię powolnego osiołka, ale jednak z
    takim pledem na trasie, to ja się nie widzę... ;)

    Dzięki wszystkim za zainteresowanie, sam się (z)dziwiłem, że tyle udało
    mi się dowiedzieć! ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175