  • 1. Data: 2009-09-30 11:27:19
    Temat: Spodnie HIGHWAY 1 RIDER L.JEANS - opinie...?
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    przymierzam się do spodni HIGHWAY 1 RIDER L.JEANS, które są teraz w
    super ofercie Loiusa!
    Za ok. tydzień będą dostępne do pomacania w Markach, ale już teraz
    chciałem spytać czy ktoś z Was może je nosi, wrażenia...?

    HIGHWAY 1 RIDER L.JEANS nr produktu 20606754
    http://tnij.org/egi7

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-09-30 11:32:18
    Temat: Re: Spodnie HIGHWAY 1 RIDER L.JEANS - opinie...?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    falco napisał(a):
    > przymierzam się do spodni HIGHWAY 1 RIDER L.JEANS,

    a na cholere Ci one jak nie masz czym jezdzic? ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 3. Data: 2009-09-30 11:35:16
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > a na cholere Ci one jak nie masz czym jezdzic? ;-)

    hehehe... spodziewałem się podobnej (preclowskiej) odpowiedzi... ;) ;) ;)
    A teraz poproszę już konkretnie(j)... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2009-09-30 11:38:19
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > a na cholere Ci one jak nie masz czym jezdzic? ;-)
    Przeciez KJ kazal mu depresje rozchodzic

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 5. Data: 2009-09-30 11:39:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    falco pisze:

    > hehehe... spodziewałem się podobnej (preclowskiej) odpowiedzi... ;) ;) ;)
    > A teraz poproszę już konkretnie(j)... ;)

    ale jakiej opinii się spodziewasz od noszących spodnie skórzane meuszczyzn?
    :))

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 6. Data: 2009-09-30 11:49:18
    Od: falco <m...@w...pl>

    gildor pisze:

    > ale jakiej opinii się spodziewasz od noszących spodnie skórzane meuszczyzn?
    > :))

    podobnej jak od osób (pytających/noszących) inne rzeczy np. rękawiczki,
    okulary, kaski, kurtki o których są na Preclu dłuuugie wywody... ;)
    Dowiem się czegoś czy będzie jak zwykle, mnóstwo tekstów do
    filtrowania...? ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 7. Data: 2009-09-30 11:51:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    falco pisze:

> [...]
    > Za ok. tydzień będą dostępne do pomacania w Markach, ale już teraz
    > chciałem spytać czy ktoś z Was może je nosi, wrażenia...?

    Ja mam. Slabe generalnie. Podszewka rozpadla sie po jednym sezonie.
    Skora gruba, az za gruba. Tak ze na poczatku ciezko mi sie w ogole bylo
    w nich poruszac. W tym sezonie nie zakladalem ich ani razu bo jezdzenie
    w nich jest slabo przyjemne.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 8. Data: 2009-09-30 11:51:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > a na cholere Ci one jak nie masz czym jezdzic? ;-)

    A moze dupa po nieheblowanej desce ?

    copyrajty "Vabank".

    KJ

  • 9. Data: 2009-09-30 11:56:12
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > Skora gruba, az za gruba. Tak ze na poczatku ciezko mi sie w ogole bylo
    > w nich poruszac. W tym sezonie nie zakladalem ich ani razu bo jezdzenie

    Dzięki Kuczu, dobrze, że niektórym jeszcze się chce sensownie
    wypowiadać... ;)
    Cena jest super atrakcyjna (po przecenie 150złociszy już w PL sklepie),
    dlatego się nad nimi zastanawiałem.

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 10. Data: 2009-09-30 11:58:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    BartekZX9R napisał(a):
    > Przeciez KJ kazal mu depresje rozchodzic

    Skorzane skrzypiom jak sie chodzi. Wpadnie w jeszcze wieksza depresje.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki