    From: "bhk" <bogdan.kot@usun_to.onet.eu>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Splitter
    Date: Sun, 6 Nov 2011 21:46:56 +0100

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości grup

    >Wystarczy. To jest pełne pasmo RTV.

    Dzięki za info

    >To raczej problem po stronie sieci a nie Twojego tunera. A wręcz nawet w
    >stacji czołowej.

    Tym niestety będę mógł się podeprzeć, dopiero po wyeliminowaniu
    "słabego" sygnału dla tunera.
    Ciężko dyskutować jak na poziom sygnału według tunera jest niewystarczający
    Przy wartości 44 (cokolwiek to oznacza) wskaźnik jest czerwony.

    >55 dB jest dla DVB w zupełności wystarczającym poziomem :-)

    To nie wiem, dlaczego poziom według tunera jest na czerwono.
    Nie wiem co mierzył ten miernik bo faktem jest, że w zaleźności
    od kanału poziom potrafi się wachać pomiedzy 44 (czerwono)
    do 51 (tu już jest zielono).
    Wymienie splitter i zobaczymy.

    Domyślam się