  • 1. Data: 2009-10-01 09:21:51
    Temat: Speed Fan?
    Od: "JL" <j...@o...pl>

    Program "Speed Fan" pokazuje czerwony płomyk i temperature 81stopni przy
    pozycji "AUX"
    W tabelce "Configure" AUX jest jako Winbond W83627EHF(Chip) Sensor AUX a
    Sample 85C
    adres $290.
    Czy ktoś może mi wytłumaczyc o co tu chodzi i czy to jest jakaś awaria na
    płycie głównej???

  • 2. Data: 2009-10-01 10:21:43
    Temat: Re: Speed Fan?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 11:21:51 +0200, JL napisał(a):

> [...]
    > adres $290.
    > Czy ktoś może mi wytłumaczyc o co tu chodzi i czy to jest jakaś awaria na

    Nawet nie napisałeś jaka to płyta. Gdzie fizycznie jest ten sensor ja ci
    nie powiem, ale czerwony płomyk to znaczy że temperatura przekroczyła
    nastawioną temp. alarmu. Mozesz to zmienić w ustawieniach speedfana.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2009-10-01 10:23:52
    Od: "JL" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie powiem, ale czerwony płomyk to znaczy że temperatura przekroczyła
    > nastawioną temp. alarmu. Mozesz to zmienić w ustawieniach speedfana.
    ==============
    Płyta gl. to ASUS P5WD2 Premium.
    J.

  • 4. Data: 2009-10-01 10:26:41
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "JL" <j...@o...pl> wrote in message news:ha1sbd$1i79$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
    > pozycji "AUX"
    > W tabelce "Configure" AUX jest jako Winbond W83627EHF(Chip) Sensor AUX a

    A masz w ogole jakis zewnetrzny czujnik podpiety do gniazda na plycie?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2009-10-01 10:47:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 12:23:52 +0200, JL napisał(a):

    > Płyta gl. to ASUS P5WD2 Premium.

    No i dotarlismy w ten sposób do najistotniejszej części problemu. Otóż nie
    trafiłem jeszcze na instrukcję płyty która by coś mówiła o pomiarze
    tepmeratury tego i owego. Także nie spotkałem strony która by jasno i
    przystępnie wykładała ten aspekt pracy płyty głównych. Do tej pory
    posługuję się speedfanem doświadczalnie dochodząc który czujnik co mierzy i
    czy podaje sensowne wyniki. Może ktoś jednak wie wiecej?
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2009-10-01 10:47:51
    Od: "JL" <j...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > A masz w ogole jakis zewnetrzny czujnik podpiety do gniazda na plycie?
    ===========
    Nie mam pojęcia!
    Plyta jest taka jak ją kupiłem, a gdzie mial by sie znajdowac taki czujnik
    nawet nie wiem.
    J.

  • 7. Data: 2009-10-01 11:32:28
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Płyta gl. to ASUS P5WD2 Premium.

    Pobierz inny config ze strony speedfana dla tej plyty. U mnie realne
    wartosci zaczal pokazywac jakis dosyc stary config, najnowszy pokazywal
    temp. proca na poziomie powierzchni Slonca;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2009-10-01 11:54:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "JL" <j...@o...pl> wrote in message news:ha21cm$1n4f$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
    > Nie mam pojęcia!
    > Plyta jest taka jak ją kupiłem, a gdzie mial by sie znajdowac taki czujnik

    AUX - gniazdo do podlaczenia dodatkowego czujnika temperatury. Jesli jest
    tak, jak piszesz, to na 99.999% niczego tam nie masz i pokazuje bzdury.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2009-10-01 13:10:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 01 Oct 2009 13:32:28 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):

    > Pobierz inny config ze strony speedfana dla tej plyty. U mnie realne
    > wartosci zaczal pokazywac jakis dosyc stary config, najnowszy pokazywal
    > temp. proca na poziomie powierzchni Slonca;-)

    Przekopałem stronę speedfana i jakoś nie znalazłem miejsca gdzie są
    jakiekolwiek przykładowe konfigi. Mógłbyś naprowadzić?
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2009-10-05 13:03:13
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Przekopałem stronę speedfana i jakoś nie znalazłem miejsca gdzie są
    > jakiekolwiek przykładowe konfigi. Mógłbyś naprowadzić?

    Tez tego teraz nie widze, a speedfana juz nie uzywam. Pamietam, ze przy
    rejestracji kazal pobrac jakis ticket, generowal cyferki, to sie
    wpisywalo w jakies pole i wyswietlal link do strony z konfigami. Kilka z
    tych pliczkow dzialalo dziwnie, ale w koncu jakis starszy zadzialal
    wlasciwie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa