eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpecjalista od świec żarowychRe: Specjalista od świec żarowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Specjalista od świec żarowych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <571f7810$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <571f7b8d$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <571f97dd$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    <nfo6d8$7hs$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <571fae4e$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <d...@g...com>
    <57208041$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5720a3a2$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    From: Trybun <C...@j...ru>
    Date: Wed, 27 Apr 2016 16:03:18 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 8
    Message-ID: <5720c68c$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-188-33-60-143.play-internet.pl
    X-Trace: 1461765772 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 661 188.33.60.143:2070
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2581219
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-04-27 o 14:32, Zenek Kapelinder pisze:
    > Swiece maja zawsze pracowac ale nie zawsze musza byc grzane pradem. W benzynowym i
    wysokopreznym wazne jest miejsce w ktorym nastapi zaplon mieszanki. Rozgrzana od
    spalin swieca zarowa powoduje ze mieszanka zapala sie w konkretnym miejscu i jest
    szansa ze spali sie prawie cale paliwo. W dizlu temperatura w komorze spalania
    przekracza 2000 stopni. Swieca ma kilkaset stopni i ulatwia zaplon w okreslonym
    miejscu w cylindrze. Nie grzana swieca w pracujacym silniku ma wyzsza temperature niz
    jak jest grzana pradem.

    W takim wypadku nawet ta moja urwana chyba by spełniała swoje zadania?
    Najprawdopodobniej ma przepalony żarnik, ale przecie jeszcze tkwi w
    gnieździe, a skoro do pracy (poza rozruchem) nie potrzebuje prądu to to
    z tego punktu widzenia jest sprawna?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: