    From: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Spawarka domowa
    Date: Sat, 23 Jan 2010 21:31:20 +0000

    On 23/01/2010 20:53, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Jerry1111,
    > A potrafisz zmusić _dowolnego_ _spawacza_ do utrzymania takiej
    > długości łuku, żeby spełniać cudowny wzór? Bo ja sobie tego nie
    > wyobrażam.

    Wzor jest spelniony przy kazdej dlugosci luku (przydaje sie
    zabezpieczenie zeby nie 'wyciagac' luku ponad 40V, chociaz czasami
    potrzeba wiekszego napiecia przy specyficznych spawach). Spawacz
    dlugoscia luku reguluje sobie moc, czyli z grubsza mowiac glebokosc
    wtopienia.

    > Całkowicie pomyliłeś piękną teorię z praktyką.

    Skoro tak myslisz, to sprobuj spawac spawarka _znacznie_ odbiegajaca od
    tej ch-ki.

    --
    Jerry1111