  • 21. Data: 2012-05-30 10:17:00
    Temat: Re: Spawanie podłogi
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Iglo

    > Tutaj belka jest po regeneracji, silniczek zdrowy i oszczędny. Jak na
    > miejskie pierdzikółko całkiem fajnie się jeździ.

    Chyba, że ktoś będzie miał stłuczkę z SUV-em i obetnie mu nogi, a z
    normalnego auta by wysiadł i otrzepał się z airbagowego pyłu...

  • 22. Data: 2012-05-30 10:33:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** neoniusz pisze tak:

    > chciales raczej napisac:
    > "to gumowe pokrycie"

    Pisałem już gdzieś kiedyś, że Polacy są wobec siebie bardzo wymagający.
    Wojskowy dryl, ściśnięte dupy i wzrok skierowany na wprost.
    Idealny materiał na białego murzyna w fabryce. Ludzie od wszystkiego.

    Wypowiedzi na forach za to gównomerytoryczne :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 23. Data: 2012-05-30 11:06:13
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Iglo wrote:

> [...]
    > mocowania wachacza i pewnie jakieś pomniejsze się znajdą pod warstwą
    > zabezpieczenia. Dodatkowo pokryte korozją są podłużnice, ale nie
    > przegnite całkowicie, trzymają się ale są rude wykwity. Na co zwrócić
    > uwagę przy zlecaniu usługi reanimacji tego? Dziury oczywiście trzeba
    > spawać z uwagi na bliskość punktu mocowania zawieszenia, to wiem, a
    > podłużnice? Jaka jest prawidłowa technologia naprawy? Jakich
    > materiałów powinien użyć fachura i jaka jest rozpiętość cenowa takich
    > dłubanin? Za wszelkie uwagi i podpowiedzi serdecznie dziękuję.

    Ciekawią mnie powody dla których zdecydowałeś się na reanimację takiego
    złomu.
    Niezależnie od tych wszystkich glutów które spawacz nalepi - to się
    złoży przy małej stłuczce jak plastikowy kubek, względnie rozpadnie na
    kawałki.

    To auto może być bardziej niebezpieczne dla pasażerów niż sam
    wypadek... wolałbym nie siedzieć w srodku jak się złamie podłoga i
    stanie dęba.

    Ile to saxo jest warte? 1,5 - 2k pln? Naprawde warto ryzykować i
    pakować w to kasę?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2012-05-30 14:33:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-30 10:17, to pisze:
    > Chyba, że ktoś będzie miał stłuczkę z SUV-em i obetnie mu nogi,
    Albo z pociągiem, albo z brzozą ...

    > a z normalnego auta by wysiadł i otrzepał się z airbagowego pyłu...
    Dokładnie - a resztę załatwiłoby pizetju.

    Maciek

  • 25. Data: 2012-05-30 16:27:56
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 May 2012 09:06:13 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> [...]
    >
    > To auto może być bardziej niebezpieczne dla pasażerów niż sam
    > wypadek... wolałbym nie siedzieć w srodku jak się złamie podłoga i

    Gdyby naprawdę było w takim stanie to by poszło na żyletki. Aby do tego nie
    doszło planuję naprawę. Nieważne ile jest warte, drugie auto-byle co jest
    potrzebne w mojej sytuacji i tyle. Ma zdrowy silnik, zawieszenie, hamulce.
    Całkowity brak wyposażenia powoduje że jest bezawaryjny. Służy do dojazdów
    na działce do wiejskiego sklepu, na ryby, na targowisko, tam gdzie
    porządnego samochodu nie chce mi się brać, a i czasem nie wjedzie. W
    Warszawie czasem zabieram go na nocne sesje fotograficzne, można wjechać
    wszędzie, łatwo zaparkować i zostawić w byle krzakach bez obawy o kradzież
    czy dewastację, a nawet jeśli by do tego doszło.. BTW, ile widziałeś
    samochodów które w trakcie jazdy złożyły się na pół i stanęły dęba z powodu
    korozji? Ja na żywo żadnego.. Jakieś koła odpadały (przeguby zużyte),
    widziałem wydechy ciągnięte po asfalcie, ale poza lekko wygiętym polonezem
    truckiem z przeładowania nie widziałem auta w literę "V" ostrym końcem
    szorującym po asfalcie.

  • 26. Data: 2012-05-30 17:55:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > Albo z pociągiem, albo z brzozą ...

    Miejską stłuczkę uważasz za coś mało prawdopodobnego?

  • 27. Data: 2012-05-30 19:06:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-30 17:55, to pisze:
    > Miejską stłuczkę uważasz za coś mało prawdopodobnego?
    Statystycznie rzecz biorąc: tak. Prawdopodobieństwo stłuczki przy której
    samochód rozpada się, tnie nogi, głowy itd. to już sobie sam wylicz.

    Maciek

  • 28. Data: 2012-05-30 19:45:58
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-05-30 07:56, Iglo pisze:
    > Tutaj belka jest po regeneracji, silniczek zdrowy i oszczędny. Jak na
    > miejskie pierdzikółko całkiem fajnie się jeździ. Tylko ta buda
    > nieszczęsna.. No ale takie są efekty, prowizorki są najtrwalsze, miał być
    > na pół roku.

    Wyjdzie ok 20 godzin spawania i bedzie jak nowe, a nawet mocniejsze.

    MarcinJM gg: 978510

  • 29. Data: 2012-05-30 19:47:46
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-05-30 10:10, Piotr Klimek pisze:
    > VTS? :)

    A nie znam sie na cytrynach, 120KM.

    > W każdym Saxo potwornie koroduje własnie to miejsce niezależnie od tego
    > czy było uderzone, czy nie.

    "Potwornie" to dobre slowo ;)

    MarcinJM gg: 978510

  • 30. Data: 2012-05-30 20:34:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > Statystycznie rzecz biorąc: tak.

    Prawie każdy miał taką, więc bredzisz.

    > Prawdopodobieństwo stłuczki przy której
    > samochód rozpada się, tnie nogi, głowy itd. to już sobie sam wylicz.

    W skorodowanym Saxo ryzyko takiego efektu stłuczki jest bardzo wysokie.