  • 1. Data: 2012-05-28 22:36:36
    Temat: Ile makreli przeciętnie znajdujecie w Waszych autach?
    Od: to <t...@i...pl>

    Jak często znajdujecie martwe makrele w Waszych autach? Chodzi mi o coś
    takiego: http://tiny.pl/hp681

    Nie musicie pisać dokładnie, wystarczy tak plus-minus, żebyśmy mieli na
    grupie jakieś rozeznanie w temacie. Z moich doświadczeń wygląda to tak:

    Dacia Sandero 1.2 - 0 makreli na 1000 km
    Tata Indica Vista 1.4 - 0 makreli na 1000 km
    Toyota Karola - 1 makrela na 1000 km + cyrkiel
    C63 AMG - 1 makrela na km jeśli jedzie się blisko morza
    kuter rybacki - to zależy ile złowi

    Niestety żadnej szczególnej korelacji tu nie widzę. Za tu nasunęły mi się
    dwie wątpliwości:

    1. Czy cyrkiel można liczyć jako pół makreli?
    2. Czy kuter rybacki to samochód? (chyba tak, skoro sam chodzi i to po
    wodzie, niczym dżizus)

    Wszelkie opinie mile widziane!

  • 2. Data: 2012-05-28 22:56:25
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    Ciagle tylko "ile? ile?"
    DWA GILE!

    (nie Rafaly...)

    ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 3. Data: 2012-05-28 22:57:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin v...@i...pl

    > Ciagle tylko "ile? ile?"
    > DWA GILE!

    Nie pytałem o ptaki (gile) tylko o ryby (makrele). Trzymaj się tematu
    kolego, bo piękny RoMaN da Ci osta!

  • 4. Data: 2012-05-28 23:52:25
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 May 2012 20:57:38 +0000 (UTC), to napisał(a):

    > begin v...@i...pl

    > Nie pytałem o ptaki (gile) tylko o ryby (makrele). Trzymaj się tematu
    > kolego, bo piękny RoMaN da Ci osta!

    Żenua. Kolejna.

  • 5. Data: 2012-05-29 00:22:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Iglo

    > Żenua. Kolejna.

    Skoro już się przedstawiłeś, to teraz napisz coś od siebie.

  • 6. Data: 2012-05-29 08:23:22
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.interia.pl
    *to* napisał(-a):

    > Jak często znajdujecie martwe makrele w Waszych autach?

    Ty to niedługo znajdziesz koński łeb

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2012-05-29 11:49:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Big Jack

    > Ty to niedługo znajdziesz koński łeb

    Grozisz mi?!

  • 8. Data: 2012-05-29 12:01:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/05/2012 10:49, to wrote:
    > begin Big Jack

    > Grozisz mi?!

    Nie tobie, tylko Cavallino.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-05-29 12:29:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Nie tobie, tylko Cavallino.

    Biedny plonkmistrz. :(

  • 10. Data: 2012-05-29 12:47:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/05/2012 21:36, to wrote:
> [...]
    >
    > 1. Czy cyrkiel można liczyć jako pół makreli?
    > 2. Czy kuter rybacki to samochód? (chyba tak, skoro sam chodzi i to po

    Mój merolek w dizlu nie łapie wogule makreli, zresztom jakbyś był na
    zlociku to byś koleszko zobaczył. Hotdogi z orlenu tylko raz złapał jak
    przewoziłem chłopaków, bo niutki z ropniaczka tak wgnietły w fotel, że
    pogubili. A co tam u ciebie koleszko słychać?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net