-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spawanie podłogi
Date: Wed, 30 May 2012 08:10:07 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
References: <gt8hsrjce6q3.1gfnkm86lcx8a$.dlg@40tude.net>
<jq47jr$cjv$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 193.104.50.68
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1338365407 12572 193.104.50.68 (30 May 2012 08:10:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 May 2012 08:10:07 +0000 (UTC)
X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
X-EKG: 832814
X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
X-User: wielki_elektronik12
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-5-686 (i686))
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2452581
[ ukryj nagłówki ]Dnia (Wed, 30 May 2012 06:27:06 +0200) ktos podajacy sie za MarcinJM
wyklawiaturowal co nastepuje:
> W dniu 2012-05-29 18:30, Iglo pisze:
>> W to lato kończę reanimację Saxo żony. Z poważniejszych spraw została
>> korozja - dotyczy podłogi (dziura ok 20cm średnicy) w okolicy mocowania
>> wachacza i pewnie jakieś pomniejsze się znajdą pod warstwą zabezpieczenia.
>> Dodatkowo pokryte korozją są podłużnice, ale nie przegnite całkowicie,
>> trzymają się ale są rude wykwity. Na co zwrócić uwagę przy zlecaniu usługi
>> reanimacji tego? Dziury oczywiście trzeba spawać z uwagi na bliskość punktu
>> mocowania zawieszenia, to wiem, a podłużnice? Jaka jest prawidłowa
>> technologia naprawy? Jakich materiałów powinien użyć fachura i jaka jest
>> rozpiętość cenowa takich dłubanin? Za wszelkie uwagi i podpowiedzi
>> serdecznie dziękuję.
>
> Wlasnie mam Saxo na taka wlasnie naprawe.
VTS? :)
> Potwierdzam: tyl zzarty praktycznie komletnie. Jednak jest to rajdowka,
> wiec trzeba to po prostu odbudowac i wzmocnic. W przypadku auta
> cywilnego naprawa bylaby nieoplacalna.
> No i nieszczesna tylna belka w stanie agonalnym.
W każdym Saxo potwornie koroduje własnie to miejsce niezależnie od tego
czy było uderzone, czy nie.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02
Następne wpisy z tego wątku
- 30.05.12 10:17 to
- 30.05.12 10:33 PiteR
- 30.05.12 11:06 Massai
- 30.05.12 14:33 Maciek
- 30.05.12 16:27 Iglo
- 30.05.12 17:55 to
- 30.05.12 19:06 Maciek
- 30.05.12 19:45 MarcinJM
- 30.05.12 19:47 MarcinJM
- 30.05.12 20:34 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-09 Próby RCB SMS alarmowy
- 2024-10-09 Bye Bye Aero2
- 2024-10-09 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-09 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-09 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-09 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-09 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-09 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-09 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-09 masowe programowanie AVR
- 2024-10-08 Fajny pomysł na monitor z klawiaturą
- 2024-10-08 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-08 Warszawa => WordPress Developer + ACF <=