-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spawanie podłogi
Date: Wed, 30 May 2012 08:10:07 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
References: <gt8hsrjce6q3.1gfnkm86lcx8a$.dlg@40tude.net>
<jq47jr$cjv$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 193.104.50.68
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1338365407 12572 193.104.50.68 (30 May 2012 08:10:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 May 2012 08:10:07 +0000 (UTC)
X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
X-EKG: 832814
X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
X-User: wielki_elektronik12
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-5-686 (i686))
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2452581
[ ukryj nagłówki ]Dnia (Wed, 30 May 2012 06:27:06 +0200) ktos podajacy sie za MarcinJM
wyklawiaturowal co nastepuje:
> W dniu 2012-05-29 18:30, Iglo pisze:
>> W to lato kończę reanimację Saxo żony. Z poważniejszych spraw została
>> korozja - dotyczy podłogi (dziura ok 20cm średnicy) w okolicy mocowania
>> wachacza i pewnie jakieś pomniejsze się znajdą pod warstwą zabezpieczenia.
>> Dodatkowo pokryte korozją są podłużnice, ale nie przegnite całkowicie,
>> trzymają się ale są rude wykwity. Na co zwrócić uwagę przy zlecaniu usługi
>> reanimacji tego? Dziury oczywiście trzeba spawać z uwagi na bliskość punktu
>> mocowania zawieszenia, to wiem, a podłużnice? Jaka jest prawidłowa
>> technologia naprawy? Jakich materiałów powinien użyć fachura i jaka jest
>> rozpiętość cenowa takich dłubanin? Za wszelkie uwagi i podpowiedzi
>> serdecznie dziękuję.
>
> Wlasnie mam Saxo na taka wlasnie naprawe.
VTS? :)
> Potwierdzam: tyl zzarty praktycznie komletnie. Jednak jest to rajdowka,
> wiec trzeba to po prostu odbudowac i wzmocnic. W przypadku auta
> cywilnego naprawa bylaby nieoplacalna.
> No i nieszczesna tylna belka w stanie agonalnym.
W każdym Saxo potwornie koroduje własnie to miejsce niezależnie od tego
czy było uderzone, czy nie.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02
Następne wpisy z tego wątku
- 30.05.12 10:17 to
- 30.05.12 10:33 PiteR
- 30.05.12 11:06 Massai
- 30.05.12 14:33 Maciek
- 30.05.12 16:27 Iglo
- 30.05.12 17:55 to
- 30.05.12 19:06 Maciek
- 30.05.12 19:45 MarcinJM
- 30.05.12 19:47 MarcinJM
- 30.05.12 20:34 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=